hjælp til modermælk'erstatning !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Vial

ønskebebsi skriver:

allomin blå .

men den er ekstrem hård synes jeg for hendes lille mave .
tror du der sker noget ved a jeg skifter den ud med en anden ?

Av av, det var da også "hård kost". Skynd dig at gå i supermarked og køb en Nan HA1. Den er bedre spaltet, så den skåner tarmene.

Jeg havde altså god gavn af molycondråber. Der nogle der mener, at de ikke virker. For mig tog det meget af luften i deres maver. Kan købes på apoteket.

Det virker på den måde, at de store luftbobler i tarmene bliver opløst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

Lunae skriver:

Du kan købe grøn allomin og så bytte et par af flaskerne ud med det! Grøn allomin er syrnet og derfor kan det sætte maven igang! Ellers er der lactolose. Vi endte til sidst med at bruge det, men kun 14 dage og efterfølgende har vi aldrig har problemer!

kunne være jeg sq prøve grøn allomin så hvis det giver lidt gang i maven for siden ejg begyndte på MME så har hun ikke skidt lige så meget . ( sorry informationen )

Anmeld

27. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

KaMa skriver:

Av av, det var da også "hård kost". Skynd dig at gå i supermarked og køb en Nan HA1. Den er bedre spaltet, så den skåner tarmene.

Jeg havde altså god gavn af molycondråber. Der nogle der mener, at de ikke virker. For mig tog det meget af luften i deres maver. Kan købes på apoteket.

hvad mener du med spaltet ?  

ja skal også derned for synes sq det synd a hun skal få så ondt vær gang . men man lære jo hen a vejen (:

Anmeld

27. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

KaMa skriver:

ved du hvorfor den blå er hårdere mod maven enlig?

Anmeld

27. maj 2011

Vial

ønskebebsi skriver:

hvad mener du med spaltet ?  

ja skal også derned for synes sq det synd a hun skal få så ondt vær gang . men man lære jo hen a vejen (:

Det vil bare sige at tarmene har lettere ved at optage mælken fordi at det er bedre spaltet/delt. Det er ren kemi

Anmeld

27. maj 2011

Vial

ønskebebsi skriver:

ved du hvorfor den blå er hårdere mod maven enlig?

Det skyldes, at det er en alm. modermælkserstatning og ikke en specielt til sarte maver - som fx nan ha1. Den er allergivenlig og bedre spaltet. Dvs. lettere at optage i kroppen.

Lige som vi har lettere ved at optage et stykke fisk frem for en stor steak!

Anmeld

27. maj 2011

malenecl

ønskebebsi skriver:

min datter på 2 uger får modermælks erstatning da jeg ikke har nok mælk men hun græder og græder når hun har fået mad fordi hun får ondt i maven . Så mit spørgsmål er hvor længe gik der før jeres børn havde vænnet sig til erstatningen ? og er der noget som ikke er så hårdt for maven ?

Min datter er i dag 15 dage gammel og døjer også en del med maven. Hun får nutramigen. Hun vil ikke rigtig komme af med afføring, så lægen sagde at vi kunne give hende lactulose, og det hjælper! også cykler vi også med hendes ben når hun er ked af det pga maven, det hjælper nemlig også .

Anmeld

27. maj 2011

ledermus

ønskebebsi skriver:

min datter på 2 uger får modermælks erstatning da jeg ikke har nok mælk men hun græder og græder når hun har fået mad fordi hun får ondt i maven . Så mit spørgsmål er hvor længe gik der før jeres børn havde vænnet sig til erstatningen ? og er der noget som ikke er så hårdt for maven ?

min søn får også erstatning og jeg er endt ud med at give ham grøn alomin da han også havde meget ondt i maven men både grøn alomin og nan HA skulle være nænsomme for deres maver

Anmeld

27. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

ledermus skriver:

min søn får også erstatning og jeg er endt ud med at give ham grøn alomin da han også havde meget ondt i maven men både grøn alomin og nan HA skulle være nænsomme for deres maver

har det så hjulpet ?

Anmeld

27. maj 2011

ledermus

ønskebebsi skriver:

har det så hjulpet ?

jeg synes bestemt det har hjulpet på hans mave...Han kan selvfølgelig stadig have problemer med maven men han har det i meget lille grad og ikke hver dag efter jeg er gået over til kun at give ham grøn alomin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.