hjælp til modermælk'erstatning !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.945 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

min datter på 2 uger får modermælks erstatning da jeg ikke har nok mælk men hun græder og græder når hun har fået mad fordi hun får ondt i maven . Så mit spørgsmål er hvor længe gik der før jeres børn havde vænnet sig til erstatningen ? og er der noget som ikke er så hårdt for maven ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

op ..

Anmeld

27. maj 2011

Lunae

ønskebebsi skriver:

min datter på 2 uger får modermælks erstatning da jeg ikke har nok mælk men hun græder og græder når hun har fået mad fordi hun får ondt i maven . Så mit spørgsmål er hvor længe gik der før jeres børn havde vænnet sig til erstatningen ? og er der noget som ikke er så hårdt for maven ?

Det siger at grøn allomin, nan ha og nutramigen skulle være bedre for de små maver! De sidste to produkter er også gode for børn med risiko for allergi!

Vi bruger beuvais og er rigtig glade for det! Der var lidt problemer i starten, men det var fordi hun gylpede så meget ìg lukkemusklen ikke fungerede helt endnu!!

Anmeld

27. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

Lunae skriver:

Det siger at grøn allomin, nan ha og nutramigen skulle være bedre for de små maver! De sidste to produkter er også gode for børn med risiko for allergi!

Vi bruger beuvais og er rigtig glade for det! Der var lidt problemer i starten, men det var fordi hun gylpede så meget ìg lukkemusklen ikke fungerede helt endnu!!

hvor længe gik der før jeres datter ikke havde problemer med maden ?

vil lig give hendes mad til på mandag og hvis det ikke bliver bedre vil jeg prøve et a de mærker du skrev

Anmeld

27. maj 2011

Lunae

ønskebebsi skriver:

hvor længe gik der før jeres datter ikke havde problemer med maden ?

vil lig give hendes mad til på mandag og hvis det ikke bliver bedre vil jeg prøve et a de mærker du skrev

Hvass bruger du nu? Jamen der gik et par mdr tror jeg!

Anmeld

27. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

Lunae skriver:

Hvass bruger du nu? Jamen der gik et par mdr tror jeg!

allomin blå .

men den er ekstrem hård synes jeg for hendes lille mave .
tror du der sker noget ved a jeg skifter den ud med en anden ?

Anmeld

27. maj 2011

Enayia

Vil lige skrive til dig at mange små babyer har problemer med maven, også selvom de ikke får modermælkserstatning. Deres system skal jo også lige i gang og mange babyer bliver lidt skræmte når de skal lave stort, d skal jo også lige lære hvordan man trykker det ud igen.

Da vores datter var et par måneder gik vi også over til NAN 1 HA, ford i jeg heller ikke havde nok mælk. Hunn har også haft lidt bøvl med maven fra starten og græd en del i forbindelse med afføring. Nogle gange laver hun stort hver 3 dag, ellers entten her dag eller hver 2.

Det jeg synes hjalp lidt (som jeg stadig gør nu hun er 4 måneder) var at massere maven rundt om nvlen i cirkler ((i urets retning) Cykle med benene og trykke benene lidt op af maven, det sætter gang i tarmene og afhjælper eventuelt luft de kan have i klemme.

Hvis din datter græder mget kan du også gå rundt med hende på arme med maven imod din arm mens hovedet hviler på armen/hånden. Eller ligge hende på maven på dig eller ndre steder hvis hun vil.

Held og lykke med det! Og god bedring!

Anmeld

27. maj 2011

Vial

Uanset hvad man bruger, så kommer der tit mavekneb.

At du både bruger modermælk og mme kan forværre det, da det kræver at den lille mave skal opstille sig tit.

Jeg gik over på fuld mme og det tog et par dage, så var begge mine tvillingers maver klare på det. Siden hen har de ALDRIG haft problemer med noget som helst mad, der er blevet introduceret. Det er da det gode ved mme.

Anmeld

27. maj 2011

Lunae

ønskebebsi skriver:

allomin blå .

men den er ekstrem hård synes jeg for hendes lille mave .
tror du der sker noget ved a jeg skifter den ud med en anden ?

Du kan købe grøn allomin og så bytte et par af flaskerne ud med det! Grøn allomin er syrnet og derfor kan det sætte maven igang! Ellers er der lactolose. Vi endte til sidst med at bruge det, men kun 14 dage og efterfølgende har vi aldrig har problemer!

Anmeld

27. maj 2011

Enayia

sorry for fejlene, mit tastatur springer nogle gange nogle bogstaver over, håber du forstod det jeg skrev alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.