Fik beskeden LIDT gravid!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

ønskebørn74

AnneP skriver:

Ja håber det bare er lidt langsom i optrækket!

Krydser alle lemmer for at du bare er MEGA gravid i næste blodprøve!!!!!!!!!!!!!!!!

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

AnneP

ønskebarn74 skriver:

Krydser alle lemmer for at du bare er MEGA gravid i næste blodprøve!!!!!!!!!!!!!!!!

Lene

ja det kunne være så super fedt!!!   

Anmeld

28. maj 2011

CamillaValby

Ihh søde. Jeg alt hvad jeg kan.

De kan heller ikke sige hvad det præcis skal ligge på. Da det blot skal være inde for nogle cirka rammer.

Anmeld

28. maj 2011

AnneP

CamillaValby skriver:

Ihh søde. Jeg alt hvad jeg kan.

De kan heller ikke sige hvad det præcis skal ligge på. Da det blot skal være inde for nogle cirka rammer.

Ja det er jo nemlig det, og den var da heldigvis ikke helt i bund!

Anmeld

28. maj 2011

Sofia

Krydser alle mine fingre for at din Jamie er på vej!!! Eller måske en Lydia?? (hvis du har set de sidste afsnit)

Anmeld

28. maj 2011

AnneP

Sofia skriver:

Krydser alle mine fingre for at din Jamie er på vej!!! Eller måske en Lydia?? (hvis du har set de sidste afsnit)

Nej har ikke set det afsnit, men lurede på et eller andet tidspunkt at Julian og Brooke skal adopterer, er det  Lydia???

Ja det kunne være fedt med en lille Jamie eller Lilly!

Anmeld

28. maj 2011

Sofia

AnneP skriver:

Nej har ikke set det afsnit, men lurede på et eller andet tidspunkt at Julian og Brooke skal adopterer, er det  Lydia???

Ja det kunne være fedt med en lille Jamie eller Lilly!

nej Lydia er Nate og Haleys datter, og ja.. der er andre børn i vente også hvis du ser de nye afsnit

Anmeld

28. maj 2011

AnneP

Sofia skriver:

nej Lydia er Nate og Haleys datter, og ja.. der er andre børn i vente også hvis du ser de nye afsnit

uhhh uhhh uhhh ser seson 8 der kører på tv 3 om søndagen men de er ikke ret langt endnu! Elsker OTH 

Anmeld

29. maj 2011

Sofia

AnneP skriver:

uhhh uhhh uhhh ser seson 8 der kører på tv 3 om søndagen men de er ikke ret langt endnu! Elsker OTH 

Ellers må du se det på cucirca.com Jeg krydser alle mine fingre for at du er gravid! Der sker noget til aller sidst i sæson 8 som jeg bestemt tror er et tegn på at du også bliver gravid - og med tvillinger.

Anmeld

31. maj 2011

Kruse90

jeg krydser alt hvad jeg kan søøde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.