Fik beskeden LIDT gravid!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Putomanen

Øv, det var da noget af en besked. Og så flyver tankerne bare rundt hele tiden... Jeg krydser fingre for dig og håber på det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

AnneP

Elmer&Amy skriver:

Det var da en utrolig glæde men samtidig lidt hård/mystisk besked

at tallet er steget til torsdag

Tak! Ja håber tallet stiger!!!!

syntes bare der er lang tid til Torsdag!

Anmeld

27. maj 2011

AnneP

hilma skriver:

hold da op, vidste ikke man kunne være "lidt gravid" men alligevel er der måske noget om det? jeg opdagede at jeg var gravid og der var 4 uger henne det var kvalmen som hintede kan det være det lægen mener? måske er du kun 1,2,3 uger henne hvis du er mere end "lidt gravid" ?

Ja syntes også betegnelsen Lidt gravid er lidt mystisk... håber nu bare tallet stiger!

Anmeld

27. maj 2011

AnneP

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh for pokker for en led besked. Håber du får et perfekt tal på Torsdag. Nøj hvor vil jeg krydse fingre for dig. 

Tak søde!

Ja nu håber jeg min lille spunk får tallet til at stige!!

Anmeld

27. maj 2011

AnneP

Kofoed33 skriver:

Armen, øv. Kan du ikke hjemme teste, tænker urintest i morgen tidlig og igen mandag morgen, for og se, om de bliver hurtigere, mere positiv efter et par dage.

Har over vejet det, men det er stadig så tidligt at det ikke er sikkert at det kan ses i en alm urin prøve! men overvejer det lidt!

Anmeld

27. maj 2011

AnneP

Lisbeth1985 skriver:

Det er ikke en sjov besked at få

Jeg krydser fingre for, at hcg'en stiger og stiger i den kommende uge

Tak! Ja det var en lidt mærkelig besked, ved heller ikke helt hvordan jeg skal reagerer!!!! Glad/ked!! puhh prøver nu bare at være positiv!

Anmeld

27. maj 2011

AnneP

AnneH skriver:

Øv... hvor en træls besked.

for at det er bedre nyheder næste gang.

Tak, ja håber virkelig mit HCG tal stiger og stiger og stiger til om 6dage!

Anmeld

27. maj 2011

AnneP

smillaluna skriver:

1000 tak!

Anmeld

27. maj 2011

AnneP

TwinsQ skriver:

os her fra alt hvad der kan

Tak!!! -er super glad for opbakningen!  det hjælper på humøret!

Anmeld

27. maj 2011

AnneP

Caroline86 skriver:

meget mærkelig besked at få

jeg har en historie der ligner din lidt... og så alligevel ikke helt.. men du får den alligevel

et par dage før forventet mens (MEGET regelmæssig cyklus) var jeg bare sikker på at jeg var gravid men jeg testede negativ derhjemme... Jeg ringede til min læge og talte med hende og hun sagde så at hun gerne ville tage en blodhcg så jeg kunne få svar (hun stoler ret meget på min kropsfornemmelse )... jeg fik svaret 2 dage senere og det sagde 5,0... 4,0 er deres grænseværdi og de sagde til mig at det kunne være både og og jeg havde et blodhcg på 5... det var "for lavt" i forhold til hvor langt jeg skulle være... vi blev enige om at jeg skulle teste 5 dage senere (altså en uge efter blodprøven blev taget) og var den også negativ ville de tage en ny. 5 dage senere stod jeg med en fiiiin test og nu er Laura 15 mdr. så et lavt hcg behøver ikke være et skidt tegn... som du selv siger kan ægget have sat sig senere fast en beregnet og du kan også være "slow starter" ligesom mig

jeg krydser mine fingre for dig

WOW!!!! -Det var lige sådan en "historie" jeg har brug for!!!

1000tak for det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.