Et hurtigt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Madam Blå

MetteS81 skriver:

Tror også at det er ligamentsmerter  Tænk på at det hele skal give sig og vokser derinde...og derfor kan man sagtens få sådan nogle stikkende jag indimellem. Jeg fik dem også da jeg var gravid med min lille pige. Blev også bekymret til at starte med, og det føltes ik altid så rart, men det er ganske ufarligt  

Ja, det må det vel være. Synes bare kun at have oplevet ligamentsmerter i siderne. Tænkte at det måske var noget med min livmoderhals, for det er lige deromkring, det sidder. Men det er sikkert ganske ufarligt

Tak for svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Fenja09

Jeg spurgte faktisk min jordemoder om det spørgsmål du glemte at stille  Hun kunne desværre ikke fortælle hvad det var, da der sker en hel masse når man er gravid. Dog sagde hun at det var ganske normalt og ikke noget at bekymre sig om.

Ikke det mest detaljerede svar, men så længe det er alm. og uden grund til bekymring, så er det vist et udmærket svar.

Så det er vel bare en af de ting man også må tage med som gravid

/Fenja

Anmeld

27. maj 2011

Madam Blå

Fenja09 skriver:

Jeg spurgte faktisk min jordemoder om det spørgsmål du glemte at stille  Hun kunne desværre ikke fortælle hvad det var, da der sker en hel masse når man er gravid. Dog sagde hun at det var ganske normalt og ikke noget at bekymre sig om.

Ikke det mest detaljerede svar, men så længe det er alm. og uden grund til bekymring, så er det vist et udmærket svar.

Så det er vel bare en af de ting man også må tage med som gravid

/Fenja

Hihi - er så glad for at jeg har baby.dk! Dejligt at du huskede det

Ja, det er sikkert meget normalt. Har bare undret mig over, hvad det er - men jeg skal nok bare lade være med at bekymre mig så meget

Man vil bare gerne vide, hvad der sker. For når jeg ved hvorfor, så gør det mig intet. Men ikke at vide, hvorfor man får de jag.. Det er træls.

Tak for dit svar

Anmeld

27. maj 2011

Fenja09

Kristinav skriver:

Hihi - er så glad for at jeg har baby.dk! Dejligt at du huskede det

Ja, det er sikkert meget normalt. Har bare undret mig over, hvad det er - men jeg skal nok bare lade være med at bekymre mig så meget

Man vil bare gerne vide, hvad der sker. For når jeg ved hvorfor, så gør det mig intet. Men ikke at vide, hvorfor man får de jag.. Det er træls.

Tak for dit svar

Jeg var meget nervøs i starten af graviditeten og skulle også gerne vide ALT, men fik først svar på det med de jag i uge 19, har dem stadigvæk, men er ikke længere urolig, så skal det være en helt ny "smerte" eller noget voldsomt, som kommer ud i det blå.

Dog er det helt normalt at bekymre sig, tror ikke at nogen gravide går gennem 9 mdr helt bekymringsfri  Man skal bare ikke være så bekymret at man stresser over det, men at man er opmærksom på div. ting gør ingenting

/Fenja

Anmeld

27. maj 2011

Madam Blå

Fenja09 skriver:

Jeg var meget nervøs i starten af graviditeten og skulle også gerne vide ALT, men fik først svar på det med de jag i uge 19, har dem stadigvæk, men er ikke længere urolig, så skal det være en helt ny "smerte" eller noget voldsomt, som kommer ud i det blå.

Dog er det helt normalt at bekymre sig, tror ikke at nogen gravide går gennem 9 mdr helt bekymringsfri  Man skal bare ikke være så bekymret at man stresser over det, men at man er opmærksom på div. ting gør ingenting

/Fenja

Ja, man bekymrer sig en del. Synes heller ikke det har taget overhånd længere.. men i starten! Der kunne jeg næsten skide grønne grise over alt!

Men det er bedre nu Havde bare undret mig over hvad det var, for det er så tydeligt et jag, som jeg ikke kan finde en grund til. Så ville lige høre hende Men godt du huskede det, når jeg glemte det

Anmeld

27. maj 2011

Fenja09

Kristinav skriver:

Ja, man bekymrer sig en del. Synes heller ikke det har taget overhånd længere.. men i starten! Der kunne jeg næsten skide grønne grise over alt!

Men det er bedre nu Havde bare undret mig over hvad det var, for det er så tydeligt et jag, som jeg ikke kan finde en grund til. Så ville lige høre hende Men godt du huskede det, når jeg glemte det

Kender det godt - jeg droppede Baby.dk i nogle uger da jeg var omkring uge 9 - kunne ikke lade være med at læse alle de triste ting herinde og så blev jeg endnu mere nervøs. Så jeg skulle lige over NF scanningen og vide at alt så fint ud  

Ha´en fortsat dejlig aften!

Anmeld

27. maj 2011

Madam Blå

Fenja09 skriver:

Kender det godt - jeg droppede Baby.dk i nogle uger da jeg var omkring uge 9 - kunne ikke lade være med at læse alle de triste ting herinde og så blev jeg endnu mere nervøs. Så jeg skulle lige over NF scanningen og vide at alt så fint ud  

Ha´en fortsat dejlig aften!

Hihi - jeg måtte også lige over NF, før jeg turde tro på det

I lige måde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.