Et hurtigt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Madam Blå

Så var jeg til første jordemoderbesøg 

Glemte at spørge hende hvad de jag, jeg får i skeden er. De kommer på vidt forskellige tidspunkter, men kan være så slemme, at jeg kramper lidt sammen. Nogen der ved hvorfor?

Men jordemoderen var meget flink, og vi fik snakket en masse. En heel masse. Hun bad mig om at lægge mig op på briksen, for at se hvor stor min livmoder er. Den går lige midt på navlen, og godt langt ud i siderne.. Så er der jo intet at sige til, at jeg har haft pænt mange ligamentsmerter.

Rigtig god weekend til jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

nellemann24

Kristinav skriver:

Så var jeg til første jordemoderbesøg 

Glemte at spørge hende hvad de jag, jeg får i skeden er. De kommer på vidt forskellige tidspunkter, men kan være så slemme, at jeg kramper lidt sammen. Nogen der ved hvorfor?

Men jordemoderen var meget flink, og vi fik snakket en masse. En heel masse. Hun bad mig om at lægge mig op på briksen, for at se hvor stor min livmoder er. Den går lige midt på navlen, og godt langt ud i siderne.. Så er der jo intet at sige til, at jeg har haft pænt mange ligamentsmerter.

Rigtig god weekend til jer!

det kan lyder lidt som plukveer

Anmeld

27. maj 2011

Madam Blå

nellemann24 skriver:

det kan lyder lidt som plukveer

Ok - tak for svar

Jeg har nemlig undret mig over, hvad det er. Det er lidt ubehageligt, og bliver ikke bedre af, at jeg ikke ved hvad det er

Anmeld

27. maj 2011

Mira0911

Jeg er næsten sikker på det er ligamentsmerter... Får også selv sådan nogen jag... 

Anmeld

27. maj 2011

Madam Blå

Mira0911 skriver:

Jeg er næsten sikker på det er ligamentsmerter... Får også selv sådan nogen jag... 

Ok - det er sådan bag skambenet, og oppe i skeden.. (lidt detaljeret - men ellers kan man jo ikke forklare det )

Anmeld

27. maj 2011

Mira0911

Kristinav skriver:

Ok - det er sådan bag skambenet, og oppe i skeden.. (lidt detaljeret - men ellers kan man jo ikke forklare det )

Okey... 

Plukkeveer er hvor maven bliver i nogle sekunder... 

Anmeld

27. maj 2011

Madam Blå

Mira0911 skriver:

Okey... 

Plukkeveer er hvor maven bliver i nogle sekunder... 

Ih, det er altså godt jeg har baby.dk Dejligt at nogen kan hjælpe med ens spørgsmål

Men skal nok bare lade være med at bekymre mig så meget Selvom det kan være svært, når man ikke har prøvet det før. Men det er sikkert ganske normalt.

Anmeld

27. maj 2011

Mira0911

Kristinav skriver:

Ih, det er altså godt jeg har baby.dk Dejligt at nogen kan hjælpe med ens spørgsmål

Men skal nok bare lade være med at bekymre mig så meget Selvom det kan være svært, når man ikke har prøvet det før. Men det er sikkert ganske normalt.

Hov der skulle stå hård...

Anmeld

27. maj 2011

nellemann24

Kristinav skriver:

Ok - tak for svar

Jeg har nemlig undret mig over, hvad det er. Det er lidt ubehageligt, og bliver ikke bedre af, at jeg ikke ved hvad det er

det kan også være livmodrekage som vosker. den hænger i nogle af elastikker og det kan godt være de har svært ved at føle med

Anmeld

27. maj 2011

MetteS81

Tror også at det er ligamentsmerter  Tænk på at det hele skal give sig og vokser derinde...og derfor kan man sagtens få sådan nogle stikkende jag indimellem. Jeg fik dem også da jeg var gravid med min lille pige. Blev også bekymret til at starte med, og det føltes ik altid så rart, men det er ganske ufarligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.