IUI-H 1. forsøg idag kl. 14.45 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

ønskebørn74

Chalala85 skriver:

Ja piger, jeg skulle til anden scanning idag og det vidste sig jeg havde et stort flot æg og var sørme på vej i ÆL. Så nu skulle det går stærkt. Jeg fik min ÆL sprøjte, ud til manden og lave en sædprøve, ind og aflevere den og skal så derind igen 14.45. Jeg håber så inderligt det lykkes i første forsøg, så  for os piger

weeee søde!!!!  hvordan gik det????

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Chalala85

ønskebarn74 skriver:

weeee søde!!!!  hvordan gik det????

Lene

Det gik okay, men mandens prøve var ikke så god, kun 4mio men ja nu får vi at se.. jeg er totalt oppustet, men det skulle vidst være normalt.. håber sådan det lykkes og der er en super celle ud af 4 mio

Anmeld

31. maj 2011

ønskebørn74

Chalala85 skriver:

Det gik okay, men mandens prøve var ikke så god, kun 4mio men ja nu får vi at se.. jeg er totalt oppustet, men det skulle vidst være normalt.. håber sådan det lykkes og der er en super celle ud af 4 mio

EJ HVOR ER DET BARE SPÆNDENDE!!!!!  og der skal jo kun en frisk lille fyr til at danne den anden halvdel af jeres fantastiske bebs!!!  held og lykke søde!!!!!

Lene

Anmeld

31. maj 2011

Chalala85

ønskebarn74 skriver:

EJ HVOR ER DET BARE SPÆNDENDE!!!!!  og der skal jo kun en frisk lille fyr til at danne den anden halvdel af jeres fantastiske bebs!!!  held og lykke søde!!!!!

Lene

Tak søde Lene.. håber bestemt også der er en frisk lille fyr der har sat sig fast

Anmeld

31. maj 2011

AnneP

Chalala85 skriver:

Ja piger, jeg skulle til anden scanning idag og det vidste sig jeg havde et stort flot æg og var sørme på vej i ÆL. Så nu skulle det går stærkt. Jeg fik min ÆL sprøjte, ud til manden og lave en sædprøve, ind og aflevere den og skal så derind igen 14.45. Jeg håber så inderligt det lykkes i første forsøg, så  for os piger

og masser af hep hep hep!!!

Anmeld

31. maj 2011

Chalala85

AnneP skriver:

og masser af hep hep hep!!!

Taaaaaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.