Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chalala85 skriver: Ja piger, jeg skulle til anden scanning idag og det vidste sig jeg havde et stort flot æg og var sørme på vej i ÆL. Så nu skulle det går stærkt. Jeg fik min ÆL sprøjte, ud til manden og lave en sædprøve, ind og aflevere den og skal så derind igen 14.45. Jeg håber så inderligt det lykkes i første forsøg, så for os piger
Ja piger, jeg skulle til anden scanning idag og det vidste sig jeg havde et stort flot æg og var sørme på vej i ÆL. Så nu skulle det går stærkt. Jeg fik min ÆL sprøjte, ud til manden og lave en sædprøve, ind og aflevere den og skal så derind igen 14.45. Jeg håber så inderligt det lykkes i første forsøg, så for os piger
weeee søde!!!! hvordan gik det????
Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: weeee søde!!!! hvordan gik det???? Lene
Det gik okay, men mandens prøve var ikke så god, kun 4mio men ja nu får vi at se.. jeg er totalt oppustet, men det skulle vidst være normalt.. håber sådan det lykkes og der er en super celle ud af 4 mio
Chalala85 skriver: Det gik okay, men mandens prøve var ikke så god, kun 4mio men ja nu får vi at se.. jeg er totalt oppustet, men det skulle vidst være normalt.. håber sådan det lykkes og der er en super celle ud af 4 mio
EJ HVOR ER DET BARE SPÆNDENDE!!!!! og der skal jo kun en frisk lille fyr til at danne den anden halvdel af jeres fantastiske bebs!!! held og lykke søde!!!!!
ønskebarn74 skriver: EJ HVOR ER DET BARE SPÆNDENDE!!!!! og der skal jo kun en frisk lille fyr til at danne den anden halvdel af jeres fantastiske bebs!!! held og lykke søde!!!!! Lene
Tak søde Lene.. håber bestemt også der er en frisk lille fyr der har sat sig fast
og masser af hep hep hep!!!
AnneP skriver: og masser af hep hep hep!!!
Taaaaaak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128