IUI-H 1. forsøg idag kl. 14.45 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Chalala85

Ja piger, jeg skulle til anden scanning idag og det vidste sig jeg havde et stort flot æg og var sørme på vej i ÆL. Så nu skulle det går stærkt. Jeg fik min ÆL sprøjte, ud til manden og lave en sædprøve, ind og aflevere den og skal så derind igen 14.45. Jeg håber så inderligt det lykkes i første forsøg, så  for os piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Anmeld

27. maj 2011

Chalala85

MoarHvidovre skriver:

Tusind tak

Anmeld

27. maj 2011

Lisbeth1985

Chalala85 skriver:

Ja piger, jeg skulle til anden scanning idag og det vidste sig jeg havde et stort flot æg og var sørme på vej i ÆL. Så nu skulle det går stærkt. Jeg fik min ÆL sprøjte, ud til manden og lave en sædprøve, ind og aflevere den og skal så derind igen 14.45. Jeg håber så inderligt det lykkes i første forsøg, så  for os piger

Jeg hepper

Anmeld

27. maj 2011

misse198

STORT

Anmeld

27. maj 2011

blomst84

Held og lykke søde !!!!! Håber håber håber håber !!!!

Anmeld

27. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Chalala85 skriver:

Anmeld

27. maj 2011

Chalala85

Tak allesammen.. er nu hjemvendt.. har dog blødt lidt men håber det lykkes trods alt..

Anmeld

27. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Chalala85 skriver:

Tak allesammen.. er nu hjemvendt.. har dog blødt lidt men håber det lykkes trods alt..

Man kan godt bløde lidt. Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde og gang til gang. Noget med hvordan livmoderen lige ligger. Det har ikke noget at sige for om du bliver gravid eller ej.

Anmeld

27. maj 2011

Chalala85

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Man kan godt bløde lidt. Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde og gang til gang. Noget med hvordan livmoderen lige ligger. Det har ikke noget at sige for om du bliver gravid eller ej.

Puha det er jeg rigtig glad for at høre søde, har været lidt nervøs. Men hold op hvor er jeg smadret nu... sikken en dag og mit underliv er godt nok ømt, kan godt mærke æl for fuld udblæsning heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.