Update : Trillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

sarahb

hvor godt at høre at trilling 1 har det godt til trods for den er lille.
Det er jo også helt vildt, uge 33 med trillinger... At man kan gå så længe med 3.. Det er for vildt, det var der jeg følte jeg næsten eksploderede med 1 og du har 3.. WOW.. det er så flot.

glæder mig så meget til at høre om det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Rebecca55

perlestump skriver:

hvor dejligt at den har det godt nu

kan godt forstå du glæder dig til at se dem og få dem ud hvis kroppen ikke kan meget mere

men hvad mener du med ikke kan mere, er det plukveer for har hele tiden eller er kroppen bare træt

knus

Der er ikke rigtig plads til de kan vokse mere, så har konstante smerter fordi de presser sådan over det hele. Mit underlivet føles som om det er ved at gå helt fra hinanden, så kan næsten ikke gå længere. Mine organer er under så stort et pres at det også smerter utrolig meget. De er så stærke og fylder så meget at jeg er nød til at holde på mine ribben stort set hele tiden, for ellers føles det som om de brækker og det gør nuller naller. Kunne blive ved, men alt i alt så mener lægerne at det er op til min krop nu, hvornår jeg skal føde. Med mindre der sker noget akut. Men ville ønske det bare var plukveerne, for så kunne jeg sagtens holde længere endnu.

Anmeld

27. maj 2011

Rebecca55

perlestump skriver:

hvor dejligt at den har det godt nu

kan godt forstå du glæder dig til at se dem og få dem ud hvis kroppen ikke kan meget mere

men hvad mener du med ikke kan mere, er det plukveer for har hele tiden eller er kroppen bare træt

knus

Der er ikke rigtig plads til de kan vokse mere, så har konstante smerter fordi de presser sådan over det hele. Mit underlivet føles som om det er ved at gå helt fra hinanden, så kan næsten ikke gå længere. Mine organer er under så stort et pres at det også smerter utrolig meget. De er så stærke og fylder så meget at jeg er nød til at holde på mine ribben stort set hele tiden, for ellers føles det som om de brækker og det gør nuller naller. Kunne blive ved, men alt i alt så mener lægerne at det er op til min krop nu, hvornår jeg skal føde. Med mindre der sker noget akut. Men ville ønske det bare var plukveerne, for så kunne jeg sagtens holde længere endnu.

Anmeld

27. maj 2011

Corn

Rebecca55 skriver:

Nu er trilling 1 stabil på trods af den er lille, faktisk ligger dens tal næsten bedre end de to store. Så vi kan trække vejret igen... Men jeg er dog blevet indlagt både for at holde øje med børnene, men mest fordi min krop snart ikke kan holde til mere. Så umiddelbart vil jeg gætte på, vi får vores guldklumper at se inden for en uges tid... Så nu er jeg ved at være godt utålmodig, for glæder mig sådan til at se dem og se hvad køn vi får...

Du er fandeme en super rugemaskine, 30+ med trillinger det synes jeg er topsejt...

Anmeld

27. maj 2011

Rebecca55

Corn skriver:

Du er fandeme en super rugemaskine, 30+ med trillinger det synes jeg er topsejt...

Tak... fik også af vide at jeg er den på Skejby der er gået længst tid, uden at blive indlagt med trillinger. Så er også ret stolt...

Anmeld

27. maj 2011

Rebecca55

sarahb skriver:

hvor godt at høre at trilling 1 har det godt til trods for den er lille.
Det er jo også helt vildt, uge 33 med trillinger... At man kan gå så længe med 3.. Det er for vildt, det var der jeg følte jeg næsten eksploderede med 1 og du har 3.. WOW.. det er så flot.

glæder mig så meget til at høre om det hele

Jeg føler godt nok også at maven kan revne når som helst...

Anmeld

27. maj 2011

mortilfreja

WOW...!! Tager sgu hatten af for dig  Det er godt gået

Hvor store er bebserne så nu??

Anmeld

27. maj 2011

Rebecca55

mortilfreja skriver:

WOW...!! Tager sgu hatten af for dig  Det er godt gået

Hvor store er bebserne så nu??

Er ikke blevet vægt scannet siden sidst jeg skrev, så ved ikke hvor meget de er vokset endnu. Men skal til den sidste vægt scanning på tirsdag, så er meget spændt på hvad de siger der.

Anmeld

27. maj 2011

mortilfreja

Rebecca55 skriver:

Er ikke blevet vægt scannet siden sidst jeg skrev, så ved ikke hvor meget de er vokset endnu. Men skal til den sidste vægt scanning på tirsdag, så er meget spændt på hvad de siger der.

Uh bliver spændende.. Glæder mig til at høre når du har født.. Har fulgt dig fra starten

Anmeld

27. maj 2011

Rebecca55

mortilfreja skriver:

Uh bliver spændende.. Glæder mig til at høre når du har født.. Har fulgt dig fra starten

Jeg vil gøre mit bedste for at lave en Update hurtigst muligt, når jeg har født...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.