Update : Trillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Rebecca55

Nu er trilling 1 stabil på trods af den er lille, faktisk ligger dens tal næsten bedre end de to store. Så vi kan trække vejret igen... Men jeg er dog blevet indlagt både for at holde øje med børnene, men mest fordi min krop snart ikke kan holde til mere. Så umiddelbart vil jeg gætte på, vi får vores guldklumper at se inden for en uges tid... Så nu er jeg ved at være godt utålmodig, for glæder mig sådan til at se dem og se hvad køn vi får...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Thereseh

Ihh, hvor er det spændende !!

Godt at høre at alt er godt med trilling 1 

Anmeld

27. maj 2011

sismofutten

Ej, hvor er det godt at høre fra dig - har faktisk tænkt på Jer den sidste uges tid

Det lyder som om du stadig er ved godt mod, og klar til at tage i mod de tre guldklumper - det bliver bare så spændende

Krydser fingre for at den sidste tid kommer til at gå godt, og hurtigt

Stort knus, og en masse gode tanker herfra

Anmeld

27. maj 2011

Nessie

Rebecca55 skriver:

Nu er trilling 1 stabil på trods af den er lille, faktisk ligger dens tal næsten bedre end de to store. Så vi kan trække vejret igen... Men jeg er dog blevet indlagt både for at holde øje med børnene, men mest fordi min krop snart ikke kan holde til mere. Så umiddelbart vil jeg gætte på, vi får vores guldklumper at se inden for en uges tid... Så nu er jeg ved at være godt utålmodig, for glæder mig sådan til at se dem og se hvad køn vi får...

Tillykke, hvor er det skønt at læse.

Det må også være en stor belastning for kroppen at gå rundt med 3 små liv i maven

Anmeld

27. maj 2011

sandratobias

Uhh er du allerede så langt.. Har fulgt dig på sidelinjen, og det er da gået stærkt.. Blir spændende og se hva køn de er..  

Anmeld

27. maj 2011

bobbles

hvor langt er du så henne nu? hvis de nu gerne vil ud i næste uge

Anmeld

27. maj 2011

Rebecca55

Mille maria skriver:

hvor langt er du så henne nu? hvis de nu gerne vil ud i næste uge

I morgen er jeg i uge 33+0...

Anmeld

27. maj 2011

-Milla-

Uha, hvor spændende og godt at høre de har det fint alle 3.

Anmeld

27. maj 2011

perlestump

hvor dejligt at den har det godt nu

kan godt forstå du glæder dig til at se dem og få dem ud hvis kroppen ikke kan meget mere

men hvad mener du med ikke kan mere, er det plukveer for har hele tiden eller er kroppen bare træt

knus

Anmeld

27. maj 2011

Mi

Dejligt at høre. Og spændende at se vidunderne

Kan godt forstå at du næsten ikke kan bære dem mere, du er jo også kæmpe stor på billedet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.