Manden får julelys i øjnene! gjorde din også?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Den lykkelige

Nej sådan var min kæreste ikke..
Han holdt på maven engang imellem.. og om aftenen når vi skulle sove mærkede han hende tit sparke.. Men kan tælles på to hænder hvor meget han gorde hver ting  
Men han var MEGET beskyttende med jeg ikke skulle bære, løfte og overanstrenge mig..
Men slet ikke i stil med din!! Men altså han er en fantastisk far alligevel..
Tror måske lidt det er fordi han havde ekstremt svært ved at forestille sig at der faktisk var en lille derinde og forholde sig til det hele.. (vores første barn).. Jeg tror faktisk han ville gribe det anderledes an hvis jeg blev gravid nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

<3

TbCp skriver:

Nej sådan var min mand ikke... men han er nu alligevel en god far

Heller ikke her

Anmeld

27. maj 2011

Madam Blå

Ja, sådan er min kæreste også

Det er rigtig dejligt - men må indrømme at til tider synes jeg det er for meget.. Lad nu være med at hele tiden ville holde om min mave, kysse den, prøve at tale til den - jeg vasker jo op! Hihi, måske ikke lige mens jeg vasker op, men det kan godt blive for meget fokus på min mave. Vil rigtig gerne snakke om baby, men har det VIRKELIG svært med at min mave er alles ejendel.. Folk sætter hånden på, og spørger derefter om det er ok hele dagen lang. Så det er ikke altid at den kommende farmand også får "mavetid" Hov, sidespor..

Men det er skønt at blive forkælet og nærmest forgudet. Han synes det er så smukt at han lille datter vokser inde i mig - og det er jo dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.