Manden får julelys i øjnene! gjorde din også?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste virker somom han er blevet mere forelsket i mig, efter jeg er blevet gravid. Han kysser min mave, han holder om den, lytter på den, og når vi er hjemme fortæller han mig konstant hvor meget han elsker mig og vores barn. Han massere mig hver aften, bare jeg har lidt ondt, og han er simpelthen blevet så lykkelig, jeg kan nærmest se julelys i øjnene på ham. Vi var MEGET forelsket før jeg blev gravid, og nu er han bare blevet det dobbelte, og han smiler over hele hovedet når han kigger på min mave. Jeg er så lykkelig over at han er sådan, for så ved jeg at han bliver en god far! Hvad med jeres mænd? var de ligesådan? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

bobbles

ja min mand er os sådan, og han er meget efter mig om jeg ikke må belaste mig selv for meget, dejligt med lidt omsorg

Anmeld

27. maj 2011

celkt

altså...

faren til de to store var absolut ikke noget i den retning. Min graviditet var en belastning, og et irretationsmoment for ham, for der var jo så mange ting som jeg ikke kunne/måtte, og jeg var træt og havde ondt. Nu skal det siges, at jeg var gravid to gange på 20 mnd, så det var også hårdt, men det er træls at man nærmest skal have dårlig samvittighed hver gang man har behov for at sige fra...

med mit barn nummer tre med min nye mand, ja der var der støtte hele vejen igennem. Om han ligefrem kikkede forelsket på maven ved jeg ikke, men har elsker mig og viste det, og nuslede om mig og hjalp med alt omkring det hele, så jeg kan ikke ønske mig noget bedre...

Anmeld

27. maj 2011

TbCp

Nej sådan var min mand ikke... men han er nu alligevel en god far

Anmeld

27. maj 2011

Fru Aagaard

Sådan er min mand præcis også, vi var og er meget forelskede, men han er så lykkelig over vi skal udvide familien

Han tudede da jeg stod med en positiv test

Anmeld

27. maj 2011

twinny

jaah sådan er min mand også.....  Tror gerne han ville have haft maven...

Anmeld

27. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Baby-støv skriver:

jaah sådan er min mand også.....  Tror gerne han ville have haft maven...

Hehe  Cute. 

Anmeld

27. maj 2011

twinny

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe  Cute. 

Jaah... Han er total jaloux over han ikke mærker dem hele tiden ligesom mig...

Anmeld

27. maj 2011

Baby-støv skriver:

Jaah... Han er total jaloux over han ikke mærker dem hele tiden ligesom mig...

Det kan jeg godt forstå  Tror også min mand bliver lidt øv over det ik er hans maven når jeg kan mærke den lille 

Anmeld

27. maj 2011

Anonym skriver:

Min kæreste virker somom han er blevet mere forelsket i mig, efter jeg er blevet gravid. Han kysser min mave, han holder om den, lytter på den, og når vi er hjemme fortæller han mig konstant hvor meget han elsker mig og vores barn. Han massere mig hver aften, bare jeg har lidt ondt, og han er simpelthen blevet så lykkelig, jeg kan nærmest se julelys i øjnene på ham. Vi var MEGET forelsket før jeg blev gravid, og nu er han bare blevet det dobbelte, og han smiler over hele hovedet når han kigger på min mave. Jeg er så lykkelig over at han er sådan, for så ved jeg at han bliver en god far! Hvad med jeres mænd? var de ligesådan? 

Det er ikke meget galt ihvertlfald.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.