Årh Facebook....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Mira0911

hilma skriver:

jeg har godt ku ændre mit uden problemer men i min står der også et kalde navn men face... er lidt nede for tiden da de er igang med opdateringer osv. du kan kopiere alle dine billeder og hen til dit "skrivebord" og lægge dem ind igen hvis du skal oprette en ny profil

Okey... Overvejer da noget så kraftigt at lave en ny profil, det nye navn jeg har fået er et fornavn... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

<3

Mira0911 skriver:

Det har jeg også været... Når man søger på mig hedder jeg jo bare det som du kan se derinde... Vil frygtelig gerne have Mira med i navnet, da det er et foran også... Jeg kan kun få det sådan her (XXXXX Mira XXXXX) Vil gerne have det på den anden måde.. 

De afviser hver gang jeg sender en anmodning... 

Øh gå lige ind og kig på min fb profil og tjek om det ikke ER sådan du vil have det...

Anmeld

27. maj 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Hvor finder jeg supporten? Har ledt uden held... 

Hmm, kender en der lige er blevet gift, og hun havde da ingen problemer med at ændre det, men det var selvfølgelig også bare et efternavn.

Min kæreste påførte et mellemnavn sidste år, og det var der heller ingen problemer med

Anmeld

27. maj 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Hmm, kender en der lige er blevet gift, og hun havde da ingen problemer med at ændre det, men det var selvfølgelig også bare et efternavn.

Min kæreste påførte et mellemnavn sidste år, og det var der heller ingen problemer med

Okey... Det er mystisk at jeg ikke kan det... 

Anmeld

27. maj 2011

Mira0911

Kirle skriver:

Øh gå lige ind og kig på min fb profil og tjek om det ikke ER sådan du vil have det...

Det er sådan jeg vil have det... Mira... 

Anmeld

27. maj 2011

hilma

Mira0911 skriver:

Okey... Overvejer da noget så kraftigt at lave en ny profil, det nye navn jeg har fået er et fornavn... 

ahhh på den måde så deaktivere den du har nu og lav en ny har selv to profiler derinde, da jeg selv havde problemer med at ændre navnet osv. men fik ændret navnet på min nuværende

Anmeld

27. maj 2011

Mira0911

hilma skriver:

ahhh på den måde så deaktivere den du har nu og lav en ny har selv to profiler derinde, da jeg selv havde problemer med at ændre navnet osv. men fik ændret navnet på min nuværende

Okey... Jeg kan se man kan downloade sine billeder derinde... Om de ender på computeren ved jeg ikke... 

Jeg har lige en til kigge på det, og se om hun kan ændre det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.