Årh Facebook....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Mira0911

Facebook vil ikke lade mig ændre mit fulde navn efter navneændring! 

Hvis man opretter en ny profil med det rigtige navn, kan man så flytte billeder osv fra den gamle facebook til den nye? 

Hvordan vil det være letteste? 

Nogen der kan hjælpe? Komme med ideer?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Mira0911

Opsedasse... Den faldt ned fra bordet.... 

Anmeld

27. maj 2011

eElak

Mira0911 skriver:

Facebook vil ikke lade mig ændre mit fulde navn efter navneændring! 

Hvis man opretter en ny profil med det rigtige navn, kan man så flytte billeder osv fra den gamle facebook til den nye? 

Hvordan vil det være letteste? 

Nogen der kan hjælpe? Komme med ideer?? 

Den burde da kunne ændres, idet at jeg har set flere med deres barndomsnavn i ( )

Men det eneste du kan gøre er at tagge billederne, ellers er der intet du kan gøre - foruden at smide dem alle ind på ny.

men prøv at skrive til dem - det kan være at de kan hjælpe

Anmeld

27. maj 2011

<3

Du skal ind under accountsettings og så kan du nemt ændre dit navn...

Anmeld

27. maj 2011

hilma

jeg har godt ku ændre mit uden problemer men i min står der også et kalde navn men face... er lidt nede for tiden da de er igang med opdateringer osv. du kan kopiere alle dine billeder og hen til dit "skrivebord" og lægge dem ind igen hvis du skal oprette en ny profil

Anmeld

27. maj 2011

Thalia

Jeg kan godt se de har ændret det siden jeg blev gift. Har du prøvet at skrive til supporten og spørge?

Anmeld

27. maj 2011

Nessie

Jeg har også uden problemer ændret mit navn, har sat det navn jeg "brugte" i USA, i parentes efter mit "normale" navn, og det gav ingen problemer.

Håber det lykkes for dig

Anmeld

27. maj 2011

Mira0911

Kirle skriver:

Du skal ind under accountsettings og så kan du nemt ændre dit navn...

Det har jeg også været... Når man søger på mig hedder jeg jo bare det som du kan se derinde... Vil frygtelig gerne have Mira med i navnet, da det er et foran også... Jeg kan kun få det sådan her (XXXXX Mira XXXXX) Vil gerne have det på den anden måde.. 

De afviser hver gang jeg sender en anmodning... 

Anmeld

27. maj 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Jeg har også uden problemer ændret mit navn, har sat det navn jeg "brugte" i USA, i parentes efter mit "normale" navn, og det gav ingen problemer.

Håber det lykkes for dig

Jeg kan sagtens sætte det (XXXX ) Men vil gerne have det med i mit fulde navn som ikke er i (XXX) De afviser hver gang jeg sender en anmodning om ændring... 

Anmeld

27. maj 2011

Mira0911

Thalia skriver:

Jeg kan godt se de har ændret det siden jeg blev gift. Har du prøvet at skrive til supporten og spørge?

Hvor finder jeg supporten? Har ledt uden held... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.