Hvor sover jeres små om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

marloutti

Vores søn sover på skift hos os og i sin lift som står i hans seng. Det kommer lidt an på, hvor urolig han er og hvor ondt i maven han har...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Isabella_mor

villads har sovet først i sin vugge, ved siden af os. så i sin juno seng igen ved siden af os. her for 14 dage siden kom han så ind på sit eget værelse og sove.. og det fungere fint.. han sover til kl 6-7 stykker. og så kommer han ind til os får en morgenflaske og sover imellem os til næste måltid.. 

Anmeld

27. maj 2011

MLT

Emma er snart fire måneder, og har sovet på sit eget værelse siden hun var 2-3 måneder :-)). 

Anmeld

27. maj 2011

saxa

Den store på 3 sover på eget værelse - men kommer engang imellem luskende ind i soveværelset med dyne og pude om natten

Den lille på knap 9mdr, sover i egen seng i soveværelset - men hvis han vågner om natten (hvilket sjældent sker) kan han også godt komme over i sengen. Dog kommer han ind på sit eget værelse, inden ret længe.

Begge mine børn har været i sengen hos os fra nyfødt til omkring 6mdr. De er dog blevet lagt i deres egen seng til at starte med, men er kommet over i løbet af natten, gerne i forbindelse med natamningen

Anmeld

27. maj 2011

Siber

alle mine 3 piger har sovet i egen seng på vores soveværelse, da de blev ca 6 mdr kom de på eget værelse.

De har kun sovet i vores seng hvis de har været syge. Jeg duer ikke til at have mine børn i senge, jeg sover så dårligt!!!!

Knus Siber

Anmeld

27. maj 2011

Lunae

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed

Min datter er knap 9 mdr og sover på eget værelse! Hun sov mellem os den første mdr og dernæst kom hun i egen seng hos os! Da hun var 4,5 mdr kom hun på eget værelse!

Anmeld

27. maj 2011

Clisolka

Isabella sover i sin tremmeseng i vores soveværelse  Hun er 7 mrd. på mandag 

Anmeld

27. maj 2011

LenaJohansen

min prinsesse sover ved mig i min seng  har kun gjort altid, hun er 6 mdr

Anmeld

27. maj 2011

DK

Egen seng, dog lige ved siden af vores!

Så snart han sover mere igennem/kan sove fra midnat til kl 7, skal han ind på børneværelset og sove!

Anmeld

27. maj 2011

Janni.

Silas sover endnu i hans egen seng i vores soveværelse, men når vi får gardinerne hjem til hans værelse så flytter han på eget værelse. Han vågner ofte hvis en af os snorker for højt eller hoster om natten. 

Og han larmer om natten med grynt så jeg har lidt svært ved at sove. Så det er vidst bedst for os alle at han kommer ind på værelset. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.