Hvor sover jeres små om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor sover jeres små om natten?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.486 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Anonym trådstarter

Af ren nysgerrighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Anonym trådstarter

Eiiiii der mangler en, hvorfor kan jeg ikke rette den til igen?

Der mangler self. eget værelse (over 6 mdr.) Havde lavet den, ved ikke hvorfor den mangler :/

Anmeld

27. maj 2011

B&J

Daniel sover i egen seng det har han altid gjordt han kan ikke finde ud af at sove siden af os så tror han vi skal lave fis og ballade hihihihi så det er egen seng  da han var under 6mdr og nu sover han på egen værelse han er så også 1år og 3mdr

Anmeld

27. maj 2011

Brams

Har stemt blankt, da Lærke sover i egen seng på sit eget værelse. Hun er 19 mdr. og har gjordt det siden hun var 6 mdr.

Anmeld

27. maj 2011

Maja_4000

Caroline sover i egen seng , men ikke på eget væresle .. Hun sover i stuen - for der er krogen til vuggen  Hehe .. Hun er 5½ måned (:

Anmeld

27. maj 2011

Camillee

Elias sover i sin egen seng, i vores soveværelse.
Han er 8 mdr og 3 uger (;

Anmeld

27. maj 2011

Rødhætte

William er 10 uger og sover i hans lift i soveværelset. Når han har fået sin tidlige morgen flaske kommer han ofte over i vores seng (ren hygge)

Anmeld

27. maj 2011

L.J.L

Min dreng er 1½ år og han sover for det meste i mors og fars seng, dog kun halvdelen af natten, dvs. han plejer at vågne op imellem midnat og kl. 03 og kommer så ind og sover hos os resten af natten.

Dog er han blevet bedre til at sove hele natten i hans egen seng, foreksempel som i nat hvor han sov hele natten uden et pip, i hans egen seng, og helt til kl. 6.30 Ahhhhhh, så er man altså udsovet!!

Anmeld

27. maj 2011

Fru.Mäes <3

Felix har sovet i sin egen seng siden han var 3 uger gammel Han kunne ikke sove for FARMANDS snorken

Anmeld

27. maj 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed

0-2 mdr i min armhule
2-3 mdr i liften i vores soveværelse
3- nu på eget værelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.