en tråd om fødder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Caroline86

Musen5 skriver:

Jeg har store fødder (str 42-44) og dertil er de brede og har en meget høj vrist.

Jeg er ved at blive idiot når jeg skal finde sko, da jeg oftest bliver sendt i herreafd.

Min x har oxo store fødder (str46) hvilket har resulteret i at ungerne har store, brede fødder med høj vrist ARGH!!!!! de kan alle 3 kun bruge ecco sandaler, hvilket resulterede i en udskrivning på 1800 sidst de sku ha sandaler (3 børn der fik ET par hver)

Liv på 8 bruger 35, Benjamin på 4 bruger 28 og Gabriel på knap 2 bruger 23 i sko. Er der bare mig der sys de har store fødder??????????

/Mette 31+5

ej hvor træls at du har svært ved at finde sko! Det har jeg også selv oplevet - bare i den anden ende! For nogle år siden brugte jeg 35-36 i sko og det var umuligt at finde nogen - medmindre jeg gik i børneafdelingen! HMF...

Nu bruger jeg 36-37 så det er lidt lettere... heldigvis! Til gengæld er min fod ret smal så det sætter også nogle begrænsninger!

Laura er 15 mdr og bruger 21 i sko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Caroline86

Laulund87 skriver:

Jeg er faktisk ganske tilfreds med mine fødder

Synes ikke Marias er særlig pæne, (må man sige det) men de ændrer sig jo nok med tiden..Hvis ikke er det bare ærgeligt

de skal nok blive fine når de vokser lidt og proportionerne bliver bedre ellers overlever hun nok med grimme fødder! Resten af hende skal nok veje op

Anmeld

27. maj 2011

Musen5

hmmm det problem kender min tante oxo. Hun bruger 35-36... Det var så det jeg brugte da jeg var 5 og startede i 0.a

/Mette 31+5

Caroline86 skriver:

ej hvor træls at du har svært ved at finde sko! Det har jeg også selv oplevet - bare i den anden ende! For nogle år siden brugte jeg 35-36 i sko og det var umuligt at finde nogen - medmindre jeg gik i børneafdelingen! HMF...

Nu bruger jeg 36-37 så det er lidt lettere... heldigvis! Til gengæld er min fod ret smal så det sætter også nogle begrænsninger!

Laura er 15 mdr og bruger 21 i sko

Anmeld

27. maj 2011

Laulund87

Caroline86 skriver:

de skal nok blive fine når de vokser lidt og proportionerne bliver bedre ellers overlever hun nok med grimme fødder! Resten af hende skal nok veje op

Jamen det er jo det

Anmeld

27. maj 2011

Nessie

Jeg havde engang en pæn og smal fod, men fik tilfældigvis kigget lidt mere på den i går, og den er blevet rimelig bred med små cocktailpølser som tæer.

Efter jeg har været gravid er min fod vokset fra en str. 38 til en 39
Lilletåen på begge fødder er bøjet lidt ind uner foden, og neglen er også lidt underlig. Men ellers er de ok pæne

Anmeld

27. maj 2011

2babygirls

Musen5 skriver:

Jeg har store fødder (str 42-44) og dertil er de brede og har en meget høj vrist.

Jeg er ved at blive idiot når jeg skal finde sko, da jeg oftest bliver sendt i herreafd.

Min x har oxo store fødder (str46) hvilket har resulteret i at ungerne har store, brede fødder med høj vrist ARGH!!!!! de kan alle 3 kun bruge ecco sandaler, hvilket resulterede i en udskrivning på 1800 sidst de sku ha sandaler (3 børn der fik ET par hver)

Liv på 8 bruger 35, Benjamin på 4 bruger 28 og Gabriel på knap 2 bruger 23 i sko. Er der bare mig der sys de har store fødder??????????

/Mette 31+5

Nede i bredebro kan du få to par ecco sko/sandaler for 500kr uandet alder og str.... Bare afsted

Anmeld

27. maj 2011

Musen5

Tina&Martin skriver:

Nede i bredebro kan du få to par ecco sko/sandaler for 500kr uandet alder og str.... Bare afsted

hmm og hvor ligger det i forhold til Sønderborg?

Anmeld

27. maj 2011

2babygirls

Musen5 skriver:

hmm og hvor ligger det i forhold til Sønderborg?

krak det

Aner det ikke, men min søster handler tit der.. Tror det ligger tættere ved åbenrå, men bare et gæt

Anmeld

27. maj 2011

B&J

Caroline86 skriver:

er det svangbuen du tænker på? altså så du i virkeligheden er modsat af platfodet?

Jeg er også ok tilfreds med mine fødder... har intet imod at vise dem frem i hvert fald hæhæ

Ja jeg tror du har ret jeg får en ekstra sål i min sko så der er en buë på ellers får jeg ondt i fødderne

jeg er også tilfreds med mine fødder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.