en tråd om fødder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.295 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Caroline86

ja, var nødt til at kalde overskriften sådan da jeg ved vi har nogle herinde der ikke bryder sig om fødder og de skal ikke risikere at komme herind

MEGET mærkelig tråd

Jeg sad lige og kiggede på Lauras små fusser og på mine egne og kom så til at tænke på hvor forskellige fødder egentlig er...

så nu skal vi have fødder på bordet.. eller.. I ved hvad jeg mener

Jeg har meget slanke fødder. Tåen ved siden af storetåen er den længste og min lilletå lever virkelig op til sit navn

Jeg kan bevæge mine tæer hver for sig (ligesom fingere, men selvfølgelig ikke ligeså kontrolleret) kan samle ting op, sprede tæerne fra hinanden og jeg har altid været god til at klatre. Jeg er ret sikker på lige præcis mine fødder er det tætteste jeg kommer på en abe

overvejede at lægge billeder ind, men det bliver I trods alt skånet for haha...

Hvordan ser din fod ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

B&J

Jeg har en bred fod da jeg jo er overvægtig men det håber vi på snart forsvinder med slankekur

og ellers er jeg faktisk rimelig vilde med mine tær de er super flotte og sidder helt perfekt i mine øjne og ellers har jeg en høj ja ved faktisk ikke hvad det hedder men under foden der går min fod meget høj op det er træls men sådan er det jo

Anmeld

27. maj 2011

132319

Jeg har ofte fået at vide at jeg har en flot fod (hvis sådan en kan være det )

Jeg kan dog slet ikke sprede min tæer, de sidder bare TÆT sammen. Det gør at jeg ikke kan gå i sandaler hvor der er den der "pind" i mellem storetå og den næste.

Mine børns fødder er fuldstændig identiske med mine

Anmeld

27. maj 2011

Caroline86

B&J skriver:

Jeg har en bred fod da jeg jo er overvægtig men det håber vi på snart forsvinder med slankekur

og ellers er jeg faktisk rimelig vilde med mine tær de er super flotte og sidder helt perfekt i mine øjne og ellers har jeg en høj ja ved faktisk ikke hvad det hedder men under foden der går min fod meget høj op det er træls men sådan er det jo

er det svangbuen du tænker på? altså så du i virkeligheden er modsat af platfodet?

Jeg er også ok tilfreds med mine fødder... har intet imod at vise dem frem i hvert fald hæhæ

Anmeld

27. maj 2011

Laulund87

Det lyder meget som min fod! Min lilletå er også ekstremt lille og den har næsten ingen negl

Marias tæer ser sjove ud synes jeg

Hendes lilletå er også så lille at jeg næsten ikke kan klippe neglen..Hehe

Anmeld

27. maj 2011

Caroline86

Laulund87 skriver:

Det lyder meget som min fod! Min lilletå er også ekstremt lille og den har næsten ingen negl

Marias tæer ser sjove ud synes jeg

Hendes lilletå er også så lille at jeg næsten ikke kan klippe neglen..Hehe

vi har lækre fødder

Laura har fået en blanding af mine og Daniels fødder... det er faktisk en ret pæn fod

Anmeld

27. maj 2011

Musen5

Jeg har store fødder (str 42-44) og dertil er de brede og har en meget høj vrist.

Jeg er ved at blive idiot når jeg skal finde sko, da jeg oftest bliver sendt i herreafd.

Min x har oxo store fødder (str46) hvilket har resulteret i at ungerne har store, brede fødder med høj vrist ARGH!!!!! de kan alle 3 kun bruge ecco sandaler, hvilket resulterede i en udskrivning på 1800 sidst de sku ha sandaler (3 børn der fik ET par hver)

Liv på 8 bruger 35, Benjamin på 4 bruger 28 og Gabriel på knap 2 bruger 23 i sko. Er der bare mig der sys de har store fødder??????????

/Mette 31+5

Anmeld

27. maj 2011

Laulund87

Caroline86 skriver:

vi har lækre fødder

Laura har fået en blanding af mine og Daniels fødder... det er faktisk en ret pæn fod

Jeg er faktisk ganske tilfreds med mine fødder

Synes ikke Marias er særlig pæne, (må man sige det) men de ændrer sig jo nok med tiden..Hvis ikke er det bare ærgeligt

Anmeld

27. maj 2011

Majbriteriksen

Musen5 skriver:

Jeg har store fødder (str 42-44) og dertil er de brede og har en meget høj vrist.

Jeg er ved at blive idiot når jeg skal finde sko, da jeg oftest bliver sendt i herreafd.

Min x har oxo store fødder (str46) hvilket har resulteret i at ungerne har store, brede fødder med høj vrist ARGH!!!!! de kan alle 3 kun bruge ecco sandaler, hvilket resulterede i en udskrivning på 1800 sidst de sku ha sandaler (3 børn der fik ET par hver)

Liv på 8 bruger 35, Benjamin på 4 bruger 28 og Gabriel på knap 2 bruger 23 i sko. Er der bare mig der sys de har store fødder??????????

/Mette 31+5

Jeg er gået fra en str. 39 til 41-42 efter jeg ahr fået børn, og kender godt problemet med at finde fodtøj Da jeg var gravid med den yngste "faldt mine fødder sammen", gik til fys længe da jeg havede mega ondt i dem. Så jeg har både en lang og meget bred fod.

Min ældste søn der lige er blevet 4 år bruger str. 31-32 og yngste manden på 1½ år bruger 23. Frygter at de skal have ubåde på når de bliver voksne.

Anmeld

27. maj 2011

Musen5

Majbriteriksen skriver:

Jeg er gået fra en str. 39 til 41-42 efter jeg ahr fået børn, og kender godt problemet med at finde fodtøj Da jeg var gravid med den yngste "faldt mine fødder sammen", gik til fys længe da jeg havede mega ondt i dem. Så jeg har både en lang og meget bred fod.

Min ældste søn der lige er blevet 4 år bruger str. 31-32 og yngste manden på 1½ år bruger 23. Frygter at de skal have ubåde på når de bliver voksne.

Jeg håber lidt at ungernes fødder stopper omkring de 41 for livs vedkommende og 43-45 for drengene.

Jeg brillierede med mine str 42 da jeg var 13 og blev konfirmeret. Det var stort set umuligt at finde pæne sko i den str til en pige

/Mette 31+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.