Anbefal en læge i Horsens/Hedensted området

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Maalene

Kan VARMT anbefale Lægerne Rasmussen i Rædersgade - har hørt fra flere, at det er byens bedste læger, og har aldrig haft en finger og sætte på dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Tullepii

Anonym skriver:

Da jeg har fundet ud af at jeg bliver behandlet rigtig uretfærdigt og groft af min nuværende læge/lægehus (jep af hele 3 læger), vælger jeg at skifte.... det lægehus jeg egentlig gerne ville have haft inde i Horsens har lukket for tilgang

Så derfor vil jeg gerne høre om der er nogen i det område der kan anbefale et lægehus/læge ?

Jeg har haft Lægerne Løvenørnsgade Og dem var jeg rigtig glade for

Men nu ved jeg ikke hvor du bor henne? Men Lægehuset Østbirk er helt klart den bedste læge jeg har haft Virkelig godt sted

Anmeld

28. maj 2011

AndreasMor84

nutche skriver:

var lige inde og google det, han hedder Michael Jacobsen.

Ja han er super.. Men det er de altså bare generelt på Gasvej 5 Mine forældre har haft Tuborgh de sidste 30 år snart

Anmeld

28. maj 2011

NinaNymannMadsen

jeg har lægerne bruun og røgilds på åboulevarden. de er også rigtig gode syntes jeg selv.

Anmeld

28. maj 2011

Lone Jakobsen

Solstråle2011 skriver:

Ja han er super.. Men det er de altså bare generelt på Gasvej 5 Mine forældre har haft Tuborgh de sidste 30 år snart

åh der er en af dem jeg ikke kan li. hedder han zanoni eller noget i den stil. men det er 3 år siden jeg flyttede derfra

Anmeld

28. maj 2011

AndreasMor84

nutche skriver:

åh der er en af dem jeg ikke kan li. hedder han zanoni eller noget i den stil. men det er 3 år siden jeg flyttede derfra

Nej han hedder Mogens

Anmeld

28. maj 2011

Lone Jakobsen

Solstråle2011 skriver:

Nej han hedder Mogens

nej nej Henrik Zanoni (var lige inde på google igen) den mand har ikke børnetække overhovedet.

Anmeld

28. maj 2011

AndreasMor84

nutche skriver:

nej nej Henrik Zanoni (var lige inde på google igen) den mand har ikke børnetække overhovedet.

Ahh nu er jeg med.. hihi.. Kender ham ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.