Anbefal en læge i Horsens/Hedensted området

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.256 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Anonym trådstarter

Da jeg har fundet ud af at jeg bliver behandlet rigtig uretfærdigt og groft af min nuværende læge/lægehus (jep af hele 3 læger), vælger jeg at skifte.... det lægehus jeg egentlig gerne ville have haft inde i Horsens har lukket for tilgang

Så derfor vil jeg gerne høre om der er nogen i det område der kan anbefale et lægehus/læge ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Alexander&Lærke

Anonym skriver:

Da jeg har fundet ud af at jeg bliver behandlet rigtig uretfærdigt og groft af min nuværende læge/lægehus (jep af hele 3 læger), vælger jeg at skifte.... det lægehus jeg egentlig gerne ville have haft inde i Horsens har lukket for tilgang

Så derfor vil jeg gerne høre om der er nogen i det område der kan anbefale et lægehus/læge ?

Jeg kender ikke manden selv, og ved ikke havd han hedder til fornavn men måske du kan goggle ham, men mine svigerforældre har læge i horsnes og det er en som hedder næser eller deromkring. De snakke altid meget varmt om ham og at han altid har tid til ekstra snak. Engang de var det nede for et eler andet, spurte han om de ikke lige skulle vaccineres for influenza A bare for at være på den sikre side. Selvom de ikke lige er i risikogruppen.

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

Mette&Alexander skriver:

Jeg kender ikke manden selv, og ved ikke havd han hedder til fornavn men måske du kan goggle ham, men mine svigerforældre har læge i horsnes og det er en som hedder næser eller deromkring. De snakke altid meget varmt om ham og at han altid har tid til ekstra snak. Engang de var det nede for et eler andet, spurte han om de ikke lige skulle vaccineres for influenza A bare for at være på den sikre side. Selvom de ikke lige er i risikogruppen.

Okey.. tusind tak for det

Har fundet ham på google, selvom han godt nok ligger et træls sted i byen, men hvis han er det værd så vil jeg da helt klart kigge på det

Anmeld

27. maj 2011

Alexander&Lærke

Anonym skriver:

Okey.. tusind tak for det

Har fundet ham på google, selvom han godt nok ligger et træls sted i byen, men hvis han er det værd så vil jeg da helt klart kigge på det

De syntes ihvertfælle han er rigtigt god, og bare det at han altid har tid til at høre på en gør jo meget i stedet for de læger, der ikke kan få en hurtigt nok ud af døren eller som overhoved ikke høre havd man siger

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

Mette&Alexander skriver:

De syntes ihvertfælle han er rigtigt god, og bare det at han altid har tid til at høre på en gør jo meget i stedet for de læger, der ikke kan få en hurtigt nok ud af døren eller som overhoved ikke høre havd man siger

nej lige præcis... er ved at være træt af at blive overhørt...

Anmeld

27. maj 2011

tandbørsten

Kan anbefale dig læge Jørgen Range fra hornsyld :-)

han er super dygtig, lyttende og tager sig tid til dig hvilket jeg synes er en af de største problemer hos lægerne i dag..

har selv skriftet til han for nylig og det er det bedste jeg har gjort for mig selv.

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

tandbørsten skriver:

Kan anbefale dig læge Jørgen Range fra hornsyld :-)

han er super dygtig, lyttende og tager sig tid til dig hvilket jeg synes er en af de største problemer hos lægerne i dag..

har selv skriftet til han for nylig og det er det bedste jeg har gjort for mig selv.

uhh hornsyld var godt nok lige langt nok væk ØV.. det tager 40 minutter for mig at køre derned, og det er sku langt hvis man har det dårligt...

Men tak for dit bud!

Men ja, læger mangler virkelig nogle egenskaber idag...

Anmeld

27. maj 2011

Lone Jakobsen

jeg havde læge på gasvej.... kan bare ikke huske min læges navn dernede. jo noget med Michael tror jeg han var i hvertfald rigtigt behagelig og super god til børn.

Anmeld

27. maj 2011

Lone Jakobsen

var lige inde og google det, han hedder Michael Jacobsen.

Anmeld

27. maj 2011

Babydreng1

Jeg kan anbefale Bjarne Kronow som er i sundhedshuset i Horsens. Jeg har ihvertfald været super glad for ham, og føler også at han tager tid til en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.