hvor tit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

MaliksMor

Hej tøser.

Nu tror jeg kun den handlede om voksen, den jeg så sidst

Hvor tit bøster i tænder på jeres børn?

Fra de har ingen tænder - til de har alle? altså, hvornår begyndte i osv.

Malik fik børstede gummer et par gange da han var omkring otte måneder, bare få at vænne ham til det. Nu har han fire tænder og for børstede tænder morgen og aften. Til tider også bare midt på eftermiddagen hvis vi sidder og hygger (han elskeeeeeeer det, og kan også godt lide bare at sidde med den i munden, hvis der er vand på) smiler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Mira0911

Vi begyndte at gøre det så snart den første tand kom frem... 

Selvfølgelig også før Julie fik tænder, så børstede vi også gummerne lidt og sådan så hun kunne vende sig til det.. 

Anmeld

26. maj 2011

MaliksMor

Mira0911 skriver:

Vi begyndte at gøre det så snart den første tand kom frem... 

også morgen, aften? eller hvordan

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

CamillaRH skriver:

også morgen, aften? eller hvordan

Ja morgen og aften... 

Anmeld

27. maj 2011

hvinanden

CamillaRH skriver:

Hej tøser.

Nu tror jeg kun den handlede om voksen, den jeg så sidst

Hvor tit bøster i tænder på jeres børn?

Fra de har ingen tænder - til de har alle? altså, hvornår begyndte i osv.

Malik fik børstede gummer et par gange da han var omkring otte måneder, bare få at vænne ham til det. Nu har han fire tænder og for børstede tænder morgen og aften. Til tider også bare midt på eftermiddagen hvis vi sidder og hygger (han elskeeeeeeer det, og kan også godt lide bare at sidde med den i munden, hvis der er vand på) smiler.

Præcis det samme her. Vi brugte en sikkerhedstandbørste som bidering netop for at han kunne vende sig til den

Men morgen og aften, og ofte på puslebordet bare med vand

Anmeld

27. maj 2011

Rosa

Jeg begyndte da Jonathan begyndte at spise rigtig mad og fik sin første tand(ca. 6 mdr). I starten var det 1 gang daglig, og som der kom flere tænder og mere varieret kost oppede jeg det til 2 gange, morgen og aften, og han er 1 år nu.  

Anmeld

27. maj 2011

MaliksMor

Rosa skriver:

Jeg begyndte da Jonathan begyndte at spise rigtig mad og fik sin første tand(ca. 6 mdr). I starten var det 1 gang daglig, og som der kom flere tænder og mere varieret kost oppede jeg det til 2 gange, morgen og aften, og han er 1 år nu.  

det er helt det samme med malik

ved du egenlig hvornår man begynder at bruge tandpasta?

jeg bruger nemmelig stadig kun vand (malik har fire tænder)

Anmeld

27. maj 2011

B&J

vi begyndte af børste tænder på daniel da han fik tænder inden da havde vi købt en tandbørste til han gummer det elskede han med kold vand på, til at starte med i nogle uger brugte vi kun vand og der efter tandpasta

Anmeld

27. maj 2011

Fam. Madsen

marcus begynde med at få sin egen tandbørste som han bare leget med. også begynde vi at børste hans gummer da han var omkring 4,5mdr. og har siden da fået børste tænder morgen og aften.

Anmeld

27. maj 2011

MaliksMor

Fam. Madsen skriver:

marcus begynde med at få sin egen tandbørste som han bare leget med. også begynde vi at børste hans gummer da han var omkring 4,5mdr. og har siden da fået børste tænder morgen og aften.

Hvad med tandpasta hvornår begyndte i at bruge det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.