Gravid - hvor meget har du taget på ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2008

Karina

20 KG begge gange, (2. gang med tvillinger)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2008

Tikki

uha..he he ca. 30 kg første gang (holdt op med at veje mig, da den kom for tæt på de 100 kg) - fødte 9 dage over termin og tabte 16 kg på 1 uge (rigtigt meget væske!) - tabte så ca. 10 kg mere, inden jeg 9 måneder efter igen blev gravid (fik et kolikbarn, så spiste nærmest ikke noget og hoppede rundt med denne skrigeballon )

Her med nummer 2 har jeg pt. taget ca. 16 kg på nu hvor jeg er i uge 35....så jeg ender sikkert igen med at blive rigtig rigtig tung, hvis jeg får ligeså meget væske i kroppen som sidst. Bruger dog kroppen lidt mere her i den sidste del af graviditeten i forhold til sidste gang, da jeg jo havde tid til at ligge mere på sofaen i min barsel....nu er der en lille trold, der skal passes jo også, så jeg må på med vanten denne gang - jeg kan håbe på det hjælper lidt på ikke at tage så meget på som sidst.

Anmeld

19. november 2008

Mca<3

Manja skriver:

Hej :-)

Det er vist meget forskelligt fra person til person.. Jeg tog 25kg på 1 gang, 2 gang 9 kg, 3 gang ca 10 kg og nu venter jeg nr 4 er i uge 22 og har allerede taget 12kg på... Og jeg taber dem desværre ikke uden kamp bagefter, så jeg bosætter mig i motionscenteret når jeg har født ;-)

Det var da rart endelig en der har taget det samme på som mig ,,,

Anmeld

19. november 2008

heaven

jeg tog lige knapt 6 kg på....

Anmeld

19. november 2008

Honningblomst

25kg, 16kg og 23 kg....

Anmeld

19. november 2008

Maria9990

15-17 kg. som var væk igen en uge efter 45.png

Anmeld

20. november 2008

Lulle25

Første gang ( hold nu fast) tog jeg 35 kg, pga meget væske og holdte op med at ryge med det samme jeg fandt ud af jeg var gravid. Tabte dog dem alle og mere til efter lidt over et år med træning og kostomlægning.
2. gang tog jeg 17 kg på. Denne gang holdte jeg endnu engang op med at ryge med det samme og så tager man jo lidt ekstra på denne gang trænede jeg under hele graviditeten, sidste gang jeg trænede var den 17/7-07 og Mathilde fødte jeg den 27/7-07.

Denne 3. og sidste graviditet er jeg nu i uge 18 og har taget mellem 2 og 3 kg på. Træner meget stadig (løber 5,5 km hver dag for så vidt muligt) og træner i motionscenter, spiser sundt (for det meste) Og har døjet meget med opkast (gør jeg stadig) og holdte ikke op med at ryge, for var ikke begyndt efter jeg fødte Mathilde.
Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.