Gravid - hvor meget har du taget på ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2008

MetteT

3 gangs mor skriver:

Ellers flot i forhold til min vægt

Tak.. er nu egentlig også udmærket tilfreds.. MEEN... kun hvis det holder her.. Og har altså hørt en lille fugl synge om at der kan nå at ske RIGTIG MEGET de sidste 5 uger...

-Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2008

smokie

Hej Her er mine.....

1.tabt 7 kilo en pige på 2680.
2.tabt 9 kilo en dreng på 3390.
3.tabt 8 kilo en pige på 3250.
4.tabt 10 kilo en dreng har ikke født endnu har termin på mandag den 24/11.

Knus

Anmeld

18. november 2008

starsofheaven

3 gangs mor skriver:

Jeg er gravid i 22 uge og har allerede taget 12 kg på .
Det er bekymrende , hvor meget har i taget på eller tog i på ??

Hej

Jeg fødte min pige den 31 maj 08 og jeg tog 10 kilo på i alt!

Anmeld

19. november 2008

H+S Skjolgborg.

Første.Tillykke med maven..

Med min søn tog jeg 17 kg på da han var 5 dage have jeg tabt 18 kg.
Med min datter tog jeg 27 kg på da hun var 9 dag have jeg tabte 28 kg.
Så ret hurtigt her tabte jeg mig efter..

Anmeld

19. november 2008

3rollinger

Jeg tog 21 kg paa foerste gang og foedte en lille pige paa 2430 g og havde ingen fostervand. Saa efter foedslen havde jeg tabt 5 kg og havde 16 kg helt til mig selv

Anden gang havde jeg saa heldigvis tabt de 16 kg igen efter haardt arbejde og tog saa omkring 16 kg paa. Der tabte jeg lidt mere under foedslen men ellers stod den paa haardt arbejde igen for at tabe dem.

Anmeld

19. november 2008

moniquesmor

8kg 14dage over termin og jeg tog 4kg på de sidste 3uger vand vand og mere vand.. fik en dejlig datter på 3500g og 52lang

Anmeld

19. november 2008

H+S Skjolgborg.

henriette larsen skriver:

Første.Tillykke med maven..

Med min søn tog jeg 17 kg på da han var 5 dage have jeg tabt 18 kg.
Med min datter tog jeg 27 kg på da hun var 9 dag have jeg tabte 28 kg.
Så ret hurtigt her tabte jeg mig efter..

ville lige sige føde min søn 13 dage før termin og han veje 2929 og 50 cm tog 1 time og 14 min af føde ham pyha født på roskild sygehus(**** for det syghuse super godt sted af føde)..

Med min datter var jeg hved af føde 33+4 Men efter forbud for sygehuse. Holdte jeg mig mega i ro lå stort set bare ned der hjemme og føde hende på 40+1.Hun veje 3150 og 50 cm.tog kun 10 min af føde hende og føde hjemmme

Anmeld

19. november 2008

JonTri

Hej...
Min søn kom til verden 11 dage over termin. Han vejede 3900 gr. Jeg havde i mellemtiden erhvervet mig de største elefantfødder og stritfingre...
Jeg tog ca 35 kg på og har nu 4 mdr efter tabt ca 22 kg og render stadig rundt med halvfede vandfyldte ben...
Selvfølgelig skal man røre sig og leve sundt, men man skal nok tabe sig igen når guldklumpen er født... jeg var ked af alle de kg jeg tog på, og kunne jeg ændre noget, ville jeg nyde den struttende mave og - og prøve at se lidt bort fra at graviditeten nogle gange sidder på røv og lår...

Anmeld

19. november 2008

Muffinmus

Første gang gik vægten fra 55 kg- 80 kg. Altså + 25 kg.
og der havde jeg i uge 24 taget ca 12, 5 kg60.png Så du ender sikkert i den lidt tungere ende den her gang, men det gør da helle rikke noget60.png
Da jeg blev gravid igewn 11-12 mdr snere var vægten nede på 57 kg, havde altså smidt de 23 kg ud af 25 . Og åd slik hver dag60.png
Denne her gang har jeg 23+5 taget 6 kg på.
Så jeg kan da godt nå op på de 15 + kilo tror jeg60.png

Anmeld

19. november 2008

Manja

Hej :-)

Det er vist meget forskelligt fra person til person.. Jeg tog 25kg på 1 gang, 2 gang 9 kg, 3 gang ca 10 kg og nu venter jeg nr 4 er i uge 22 og har allerede taget 12kg på... Og jeg taber dem desværre ikke uden kamp bagefter, så jeg bosætter mig i motionscenteret når jeg har født ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.