9 måneder, hvor blev tiden dog af? (mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

FrkLarsen

NikolineMor skriver:

TAK

Det med at kravle skal jo nok komme, bare de har viljen til at komme frem i verden.

Ja synes også de tænder er en hård ting. Men man skal jo igennem det og man er jo glad når det er ovre Men jeg vil sige når nikoline endelig sover når der er tænder på vej, så sover hun også. 12-14 timer om natten og 2-3 timer om dagen.

Der er da lidt sovetryne gemt i din lille frøken .

Bare det var Emilie der var ligeså artig! 

Ej hun sover også fint, 10-12 timer om natten og 2 timer over 2 lure i døgnets lyse timer.

Hun har 4 tænder.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

NikolineMor

FrkLarsen skriver:

Der er da lidt sovetryne gemt i din lille frøken .

Bare det var Emilie der var ligeså artig! 

Ej hun sover også fint, 10-12 timer om natten og 2 timer over 2 lure i døgnets lyse timer.

Hun har 4 tænder.  

Hehe ja eller nej! Det er desværre kun når der er tænder på vej hun sover sådan. Mellem februar og til nu har hun sovet mellem 10 og 12 timer om natten og kun 2 gange 20 min om dagen.

Nikoline har to tænder i undermunden, og to mere på vej i undermunden og 3 i overmunden.

Anmeld

27. maj 2011

2babygirls

sne190810 skriver:

Sød unge!

Det med at hamre på computeren, og grine af hunden det gør min datter også! Hun er også 9 måneder, så det må være noget med alderen ..  

Min lille prut er 7½ mdr og har længe kradset og trykket på fars computer.. Tror det er fordi der er lys i, og den ikke er alm legetøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.