9 måneder, hvor blev tiden dog af? (mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.427 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

NikolineMor

Så blev min lille Nikoline 9 måneder og jeg synes tiden flyver afsted. Synes ikke det er så langtid siden jeg fik min lille gludklump med hjem fra hospitalet

Hun har hele tiden været hurtig på den men synes det sidste stykke tid er det gået ekstra hurtigt, og hendes nyeste påfund er at holde fast i sofabordet mens hun går efter hunden eller prøve at komme til at trykke på computer tasterne. Men især vores hun har fanget hendes inreresse, hun griner hver gang den kommer forbi og kravler tit op i kurven til den.

Ellers nyder vi bare de sidste måneder her hjemme inden Nikoline den 1 august skal starte i vuggestue og kort efter starter mor skole

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

sne190810

Sød unge!

Det med at hamre på computeren, og grine af hunden det gør min datter også! Hun er også 9 måneder, så det må være noget med alderen ..  

Anmeld

26. maj 2011

NikolineMor

sne190810 skriver:

Sød unge!

Det med at hamre på computeren, og grine af hunden det gør min datter også! Hun er også 9 måneder, så det må være noget med alderen ..  

Hehe ja og af en eller anden grund synes hun fjernbetjeninger og mobiler smager mega godt

Nysgerrig hvor mange tænder har din lille pige? Nikoline har 2 dem fik hun allerede i starten af febuar, og nu er der så 5 mere på vej men de kan jo være længe undervejs.

Anmeld

26. maj 2011

sne190810

NikolineMor skriver:

Hehe ja og af en eller anden grund synes hun fjernbetjeninger og mobiler smager mega godt

Nysgerrig hvor mange tænder har din lille pige? Nikoline har 2 dem fik hun allerede i starten af febuar, og nu er der så 5 mere på vej men de kan jo være længe undervejs.

Jamen Sne hun har kun fået 2 tænder. De kom frem i starten af Maj.  Længe ventet ..  

Ej, de kom samtidig og på lidt under en uge. (samme uge som hun begyndte at kravle!) 

Det ligner ikke rigtig der har tænkt sig at komme flere lige foreløbig, men vi klarer os nu godt nok med de 2 indtil videre ..

Anmeld

26. maj 2011

ledermus

Skøn pige du har

Anmeld

26. maj 2011

NikolineMor

sne190810 skriver:

Jamen Sne hun har kun fået 2 tænder. De kom frem i starten af Maj.  Længe ventet ..  

Ej, de kom samtidig og på lidt under en uge. (samme uge som hun begyndte at kravle!) 

Det ligner ikke rigtig der har tænkt sig at komme flere lige foreløbig, men vi klarer os nu godt nok med de 2 indtil videre ..

Hold da op to tænder og begynde at kravle på samme uge, så man da også sige at der sker noget.

Nikoline har kunne kravle siden hun var 7 måneder og sidde fra hun var lige under 5 måneder, men tror også det er fordi jeg fik et kæmpe barn på 4410g

Anmeld

26. maj 2011

sne190810

NikolineMor skriver:

Hold da op to tænder og begynde at kravle på samme uge, så man da også sige at der sker noget.

Nikoline har kunne kravle siden hun var 7 måneder og sidde fra hun var lige under 5 måneder, men tror også det er fordi jeg fik et kæmpe barn på 4410g

Mjae, det var en smule hårdt både for hende,- og mig i den periode. Skete vidst liiiige alt for meget i hendes lille hoved, til at hun kunne følge med..

Men altså når der kommer noget godt ud af det, så går det lige an med en dum periode. Håber nu bare ikke at det er sådan fremover hver gang der kommer en ny tand ..  Men mon dog, hun skal forhåbentlig ikke lære at kravle om igen på SAMME tid  med de næste tænder

Anmeld

26. maj 2011

NikolineMor

sne190810 skriver:

Mjae, det var en smule hårdt både for hende,- og mig i den periode. Skete vidst liiiige alt for meget i hendes lille hoved, til at hun kunne følge med..

Men altså når der kommer noget godt ud af det, så går det lige an med en dum periode. Håber nu bare ikke at det er sådan fremover hver gang der kommer en ny tand ..  Men mon dog, hun skal forhåbentlig ikke lære at kravle om igen på SAMME tid  med de næste tænder

Hehe nej det kan der jo være noget om

Her kom de to første tænder rimelig let, men nu hvor vi kæmper med 5 på engang kan jeg godt mærke det tager på krafterne, og så når hun samtidig render rundt om bordet og ind imellem slipper og falder, bliver det ikke ligefrem bedre men det er vel snart ovre håber jeg

Anmeld

26. maj 2011

FrkLarsen

NikolineMor skriver:

Så blev min lille Nikoline 9 måneder og jeg synes tiden flyver afsted. Synes ikke det er så langtid siden jeg fik min lille gludklump med hjem fra hospitalet

Hun har hele tiden været hurtig på den men synes det sidste stykke tid er det gået ekstra hurtigt, og hendes nyeste påfund er at holde fast i sofabordet mens hun går efter hunden eller prøve at komme til at trykke på computer tasterne. Men især vores hun har fanget hendes inreresse, hun griner hver gang den kommer forbi og kravler tit op i kurven til den.

Ellers nyder vi bare de sidste måneder her hjemme inden Nikoline den 1 august skal starte i vuggestue og kort efter starter mor skole

Lækker prinsesse du har dig der! 

Har også en prinsesse på 9 måneder, som IKKE kravler endnu ;-) .

Uuuh de tænder altså!! (læste de andre indlæg) ..

Emilie har lidt i 1 måned med tandfrembrud, ØV hvor har det generet hende!! 

Anmeld

26. maj 2011

NikolineMor

FrkLarsen skriver:

Lækker prinsesse du har dig der! 

Har også en prinsesse på 9 måneder, som IKKE kravler endnu ;-) .

Uuuh de tænder altså!! (læste de andre indlæg) ..

Emilie har lidt i 1 måned med tandfrembrud, ØV hvor har det generet hende!! 

TAK

Det med at kravle skal jo nok komme, bare de har viljen til at komme frem i verden.

Ja synes også de tænder er en hård ting. Men man skal jo igennem det og man er jo glad når det er ovre Men jeg vil sige når nikoline endelig sover når der er tænder på vej, så sover hun også. 12-14 timer om natten og 2-3 timer om dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.