Frej 10 måneder (lige om lidt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Jibbe

lisbeth2910 skriver:

uhhh det lyder fantastisk. Eller mødes vi bare i midten. Vi har INTET imod og kører bil.

Ih det kunne være så hyggeligt! Vi har heller intet imod at køre i bil. Vi har turet land og rige rundt! Vi har været i KBH to gange, i Svendborg 3 gange og i Århus 30 gange eller lign siden han kom til verden. Vi elsker at tage på tur og Frej sover bare fra det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Jibbe

bullerbassen skriver:

Ej han har da ikke et stort hoved - han er da bare så skøn ..

Men han ser ikke baby ud mere - ligner mere en dreng. Det er jo et stykke tid siden jeg har set ham.

Ha ha vil nok tro der er fart på nu - skøn tid ( hvor man sommetider ønsker dem tilbage til baby igen )

Han er jo så fin i bukserne ....

Ja jeg synes også han er skøn Stort hoved eller ej! Så synes jeg jo han er det mest fantastiske lille væsen der findes!

Anmeld

26. maj 2011

Jibbe

marloutti skriver:

Hi hi, hvor ser han skøn ud... Og rigtig fræk...

Ja han er snu den lille dreng. Idag ville han give mig et stykke legetøj. Lige da jeg skulle tage det tog han det til sig og grinte... Haha mor jeg snød dig 

Anmeld

27. maj 2011

marloutti

Jibbe skriver:

Ja han er snu den lille dreng. Idag ville han give mig et stykke legetøj. Lige da jeg skulle tage det tog han det til sig og grinte... Haha mor jeg snød dig 

Aj, det er bare så morsomt... Jeg elsker når de bliver så bevidste om det hele... Så skønt...

Anmeld

27. maj 2011

Magsen

Jibbe skriver:

Frej er nu næsten 10 måneder.... åh hvor blev tiden af?

Han har nu gået i vuggestue i mere end 1 måned og jeg har arbejdet i 2 måneder nu. Det går over alt forventning, men jeg savner godt nok min lille dreng de dage jeg arbejder! Goggerne i vuggestuen siger han er så mild... haha tænker jeg, det kan da ikke passe han er et lille stædigt asen!

Han lærte at kravle for 3 uger siden, selvfølgelig samme dag som Lars tog ud at sejle, så han har kun set videoer af det... For 2 uger siden begyndte han at rejse sig op ad alt og han er OVERALT nu! 

Han er en super glad dreng som bare spiser alt nu. Vi har haft vores ture med det spisning og man kan vist roligt sige han er en lille Hr. Omvendt! Han gad ikke grød, eller flaske eller lign men spiste med det samme rigtig mad da han blev tilbudt det 6½-7 mdr gammel efter 2 måneds prøven med grød osv. 

Idag har han så for første gang nogensinde spist 200 ml mme fra flaske før han skulle puttes. Han har været en lille mælkedranker som stædigt nægtede alt hvad der hed flaske også når han skulle puttes af andre end mig. Jeg har ammet og ammet og ammet i 10 måneder men de sidste par dage har jeg virkelig kunne mærke at depoterne er ved at være tomme og det må han også have kunnet mærke. Så idag prøvede vi, jeg lavede 100 ml og dem slugte han, og så lige 100 ml mere Så om meget kort tid er jeg færdig med at flashe bryster i tide og utide efter 10 måneder! JUBII! Haha jeg kommer nok til at savne det!

Han er en meget aktiv lille dreng og han er slet ikke en puttebaby! Kun om natten, men jeg synes nu også det er hyggeligt! Han kan køre enhver træt med det tempo han ligger for dagen!

Han er bare helt igennem en vidunderlig dreng!

Og så krydser vi lige fingre for at det der MME mætter så meget at han sover igennem for første gang nogensinde også!  

Hmm lidt billeder skal i ikke snydes for!

Hvor han dejlig  

mhhhhhhhhhhhhh, er det dig både på billedet her og dit profilbillede 

Anmeld

27. maj 2011

DK

VILDT at han allerede er blevet så stor!!! Nuuuj hvor er han dog dejlig!! Og kravler og alt muligt! Jamen altså! Jeg synes sådan liiige at du var gravid og vi jokede med dine gode og store kasser?

Sig lige til hvis du sælger ud i dit tøj ikke? Hvis det er en gul Ej sikke lej heldragt med en løve på maven jeg kan ane, så vil jeg nemlig gerne købe

Anmeld

28. maj 2011

Jibbe

Maggieh skriver:

Hvor han dejlig  

mhhhhhhhhhhhhh, er det dig både på billedet her og dit profilbillede 

Haha nej det er min lillesøster på de her billeder. Vi er på tur :-)

Anmeld

28. maj 2011

Jibbe

DK skriver:

VILDT at han allerede er blevet så stor!!! Nuuuj hvor er han dog dejlig!! Og kravler og alt muligt! Jamen altså! Jeg synes sådan liiige at du var gravid og vi jokede med dine gode og store kasser?

Sig lige til hvis du sælger ud i dit tøj ikke? Hvis det er en gul Ej sikke lej heldragt med en løve på maven jeg kan ane, så vil jeg nemlig gerne købe

Ja jeg fatter så heller ikke lige hvad der sker! 10 måneder! Og knapt så store kasser mere ;-)Jeg skal nok ligge den til side til dig den dragt når han vokser ud af den. Den er total yndlings!

Anmeld

28. maj 2011

Magsen

Jibbe skriver:

Haha nej det er min lillesøster på de her billeder. Vi er på tur :-)

tænkte det nok for i ligner ikke hinanden hehe

Anmeld

28. maj 2011

Jibbe

Maggieh skriver:

tænkte det nok for i ligner ikke hinanden hehe

Nej hun ligner min far og jeg ligner heldigvis min moar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.