Frej er nu næsten 10 måneder.... åh hvor blev tiden af?
Han har nu gået i vuggestue i mere end 1 måned og jeg har arbejdet i 2 måneder nu. Det går over alt forventning, men jeg savner godt nok min lille dreng de dage jeg arbejder! Goggerne i vuggestuen siger han er så mild... haha tænker jeg, det kan da ikke passe han er et lille stædigt asen!
Han lærte at kravle for 3 uger siden, selvfølgelig samme dag som Lars tog ud at sejle, så han har kun set videoer af det... For 2 uger siden begyndte han at rejse sig op ad alt og han er OVERALT nu! 
Han er en super glad dreng som bare spiser alt nu. Vi har haft vores ture med det spisning og man kan vist roligt sige han er en lille Hr. Omvendt! Han gad ikke grød, eller flaske eller lign men spiste med det samme rigtig mad da han blev tilbudt det 6½-7 mdr gammel efter 2 måneds prøven med grød osv.
Idag har han så for første gang nogensinde spist 200 ml mme fra flaske før han skulle puttes. Han har været en lille mælkedranker som stædigt nægtede alt hvad der hed flaske også når han skulle puttes af andre end mig. Jeg har ammet og ammet og ammet i 10 måneder men de sidste par dage har jeg virkelig kunne mærke at depoterne er ved at være tomme og det må han også have kunnet mærke. Så idag prøvede vi, jeg lavede 100 ml og dem slugte han, og så lige 100 ml mere
Så om meget kort tid er jeg færdig med at flashe bryster i tide og utide efter 10 måneder! JUBII!
Haha jeg kommer nok til at savne det!
Han er en meget aktiv lille dreng og han er slet ikke en puttebaby! Kun om natten, men jeg synes nu også det er hyggeligt! Han kan køre enhver træt med det tempo han ligger for dagen!
Han er bare helt igennem en vidunderlig dreng!
Og så krydser vi lige fingre for at det der MME mætter så meget at han sover igennem for første gang nogensinde også!
Hmm lidt billeder skal i ikke snydes for!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld