En tur på skadestuen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Muffi<3 skriver:

DET ER ALT FOR VILDT   MEN HAN SER JO NÆRMEST STOLT UD

Ja, det er vildt så stor den bule er. Forstår ikke, hvordan den kan blive så stor af, at falde ned på en træstub. Han må virkelig været faldet uheldigt.

Ja, han har snakket meget om den bule og havde overskud til, at få taget billeder og sige appelsin, he he he.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

MoarHvidovre

Maiken&Justin skriver:

Av for søren..... Den bule der, den må gøre ondt!!

Stakkels Luka

Tak.

Han klager slet ikke over, at have ondt. Det ville jeg helt sikkert have gjort, hvis det havde været mig

Anmeld

26. maj 2011

Lady Marion <3

MoarHvidovre skriver:

Ja, det er vildt så stor den bule er. Forstår ikke, hvordan den kan blive så stor af, at falde ned på en træstub. Han må virkelig været faldet uheldigt.

Ja, han har snakket meget om den bule og havde overskud til, at få taget billeder og sige appelsin, he he he.

He he ja det kan jeg nærmest se   totalt overskudsdreng

Anmeld

26. maj 2011

Chamomile

Av, stakkels ham. Rigtig god bedring med ham.

Anmeld

26. maj 2011

VIPpigen

Av for den en kæbe-rasler han har fået der. Men sej dreng du har. Det må du godt sige til ham

Anmeld

26. maj 2011

bullerbassen

MoarHvidovre skriver:

Jeg blev ringet op i dag af bh, at Luka var faldet og havde slået sin kind på en træstub. Han var hævet op hurtigt på kinden og de valgte, at kører ham på skadestuen. Jeg mødtes med dem deroppe, og puha, jeg skulle trække vejret helt ned i maven. Han havde fået verdens største bule. Jeg har aldrig set noget lignende. Men han var ved godt mod og fortalte lystigt, hvad der var sket. Pædagogerne tog hjem og så brugte vi 3 timer før vi kom ind. Det gik ok med ventetiden selvom de sidste 45 var lidt lange for ham og han blev utålmodig.

Vi kom endeligt ind og en læge kiggede på ham i næse, øre, mund og mærkede alle steder på hoved og i munden. Der er ingen skade sket. Heldigvis. Den bule han har fået svare til, at en voksen har fået en ordenligt en på hoved. Hans bule vil i nærmeste fremtid blive gul, blå og grøn.

Da vi skulle til, at gå ud af skadestuen kom lægen over og afleverede et diplom med Luka's navn på, hvor der stod hvor dygtig han havde været. Det synes jeg var rigtig flot og gjorde, at en uheldig dag gik hen og blev "lidt godt".

Av for søren - godt der ikke skete mere . Men voldsom bule. Kan godt forstå du blev forskrækket.

Sej dreng du har

Anmeld

26. maj 2011

twinny

av av... det er da heldigt der ikke skete mere...  det ser meget meget voldsomt ud....

sikke en sød læge..

Anmeld

27. maj 2011

TbCp

Av av av av!

Stakkels knægt!

Men hvor fint med sådan et diplom

Anmeld

27. maj 2011

MoarHvidovre

Tak for jeres søde hilsner.

Luka har sovet rigtig godt i nat, men vågnede op med et blåt øje (bulen er det samme).

Han er en rigtig sej dreng

Anmeld

27. maj 2011

Diana...

HOLD DA OP. AV det ser virkelig slemt ud. flot at han tager det så flot. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.