En tur på skadestuen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.992 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg blev ringet op i dag af bh, at Luka var faldet og havde slået sin kind på en træstub. Han var hævet op hurtigt på kinden og de valgte, at kører ham på skadestuen. Jeg mødtes med dem deroppe, og puha, jeg skulle trække vejret helt ned i maven. Han havde fået verdens største bule. Jeg har aldrig set noget lignende. Men han var ved godt mod og fortalte lystigt, hvad der var sket. Pædagogerne tog hjem og så brugte vi 3 timer før vi kom ind. Det gik ok med ventetiden selvom de sidste 45 var lidt lange for ham og han blev utålmodig.

Vi kom endeligt ind og en læge kiggede på ham i næse, øre, mund og mærkede alle steder på hoved og i munden. Der er ingen skade sket. Heldigvis. Den bule han har fået svare til, at en voksen har fået en ordenligt en på hoved. Hans bule vil i nærmeste fremtid blive gul, blå og grøn.

Da vi skulle til, at gå ud af skadestuen kom lægen over og afleverede et diplom med Luka's navn på, hvor der stod hvor dygtig han havde været. Det synes jeg var rigtig flot og gjorde, at en uheldig dag gik hen og blev "lidt godt".

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Hvem?

MoarHvidovre skriver:

Jeg blev ringet op i dag af bh, at Luka var faldet og havde slået sin kind på en træstub. Han var hævet op hurtigt på kinden og de valgte, at kører ham på skadestuen. Jeg mødtes med dem deroppe, og puha, jeg skulle trække vejret helt ned i maven. Han havde fået verdens største bule. Jeg har aldrig set noget lignende. Men han var ved godt mod og fortalte lystigt, hvad der var sket. Pædagogerne tog hjem og så brugte vi 3 timer før vi kom ind. Det gik ok med ventetiden selvom de sidste 45 var lidt lange for ham og han blev utålmodig.

Vi kom endeligt ind og en læge kiggede på ham i næse, øre, mund og mærkede alle steder på hoved og i munden. Der er ingen skade sket. Heldigvis. Den bule han har fået svare til, at en voksen har fået en ordenligt en på hoved. Hans bule vil i nærmeste fremtid blive gul, blå og grøn.

Da vi skulle til, at gå ud af skadestuen kom lægen over og afleverede et diplom med Luka's navn på, hvor der stod hvor dygtig han havde været. Det synes jeg var rigtig flot og gjorde, at en uheldig dag gik hen og blev "lidt godt".

Skønt, at der ikke var sket mere udover en bule og sikke en sød læge, rigtig go bedring til bettemanden.

Anmeld

26. maj 2011

Kamulla

av av..

blev ringet hjem af BH for 14 dage siden med min søns arm var gået ud af led HADER når det sker for det er det værste at være vidne til når den skal sættes på plads

godt der ikke var sket mere med din søn

Anmeld

26. maj 2011

MoarHvidovre

SanneBoe skriver:

Skønt, at der ikke var sket mere udover en bule og sikke en sød læge, rigtig go bedring til bettemanden.

Ja, det var rigtig sødt af dem, at give ham et diplom. Det var en rigtig sød læge som var rigtig god ved ham og brugte tid på, at snakke med ham. Han var godt nok sej deroppe

Anmeld

26. maj 2011

K&S

MoarHvidovre skriver:

Hold da op en kæmpe kind, han har fået sig  men dejligt at der ikke er sket mere...!  God bedring

Anmeld

26. maj 2011

Lady Marion <3

DET ER ALT FOR VILDT   MEN HAN SER JO NÆRMEST STOLT UD

Anmeld

26. maj 2011

MoarHvidovre

Camillas-photography skriver:

av av..

blev ringet hjem af BH for 14 dage siden med min søns arm var gået ud af led HADER når det sker for det er det værste at være vidne til når den skal sættes på plads

godt der ikke var sket mere med din søn

Det var ikke sjovt fra jeg blev ringet op og stå oppe på skadestuen. Pædagogen som ringede sagde, at det så meget voldsomt ud og jeg forestillede mig det væreste.

Puha, det må ikke have været sjovt med han skulder

Anmeld

26. maj 2011

JustinsMoar

Av for søren..... Den bule der, den må gøre ondt!!

Stakkels Luka

Anmeld

26. maj 2011

MoarHvidovre

K&S skriver:

Hold da op en kæmpe kind, han har fået sig  men dejligt at der ikke er sket mere...!  God bedring

Ja, det er så vildt, at få så stor en kind. Billederne er taget på skadestuen her til eftermiddag. Her til aften er han dog allerede begyndt, at blive blå under øjet. Er godt nok spændt på, hvordan han ser ud når han vågner imorgen.

Ja, så dejligt, at der ikke skete mere - det kunne lige så godt været gået udover øjet.

Anmeld

26. maj 2011

baby012

AV ! stakkels knægt :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.