Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg blev ringet op i dag af bh, at Luka var faldet og havde slået sin kind på en træstub. Han var hævet op hurtigt på kinden og de valgte, at kører ham på skadestuen. Jeg mødtes med dem deroppe, og puha, jeg skulle trække vejret helt ned i maven. Han havde fået verdens største bule. Jeg har aldrig set noget lignende. Men han var ved godt mod og fortalte lystigt, hvad der var sket. Pædagogerne tog hjem og så brugte vi 3 timer før vi kom ind. Det gik ok med ventetiden selvom de sidste 45 var lidt lange for ham og han blev utålmodig.
Vi kom endeligt ind og en læge kiggede på ham i næse, øre, mund og mærkede alle steder på hoved og i munden. Der er ingen skade sket. Heldigvis. Den bule han har fået svare til, at en voksen har fået en ordenligt en på hoved. Hans bule vil i nærmeste fremtid blive gul, blå og grøn.
Da vi skulle til, at gå ud af skadestuen kom lægen over og afleverede et diplom med Luka's navn på, hvor der stod hvor dygtig han havde været. Det synes jeg var rigtig flot og gjorde, at en uheldig dag gik hen og blev "lidt godt".
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld