hvem syer bukser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

bullerbassen

Jibbe skriver:

Kan varmt anbefale bullerbassens bukser! Vi har købt 3 par og de er så lækre!

Tak søde  Dejligt I er tilfredse  glæder mig til ar se billeder af skønne Frej i dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Frøken J.

Mette. skriver:

Jeg har ikke lavet nogle indlæg, men jeg vil gerne sy dig nogle Jeg har så meget lækkert stof der skriger på at blive syet af.

Du kan også se nogle billeder af nogle jeg har syet - har bl.a lige syet et par til secrets herinde fra.

Har lige modtaget dem i dag! De er SÅ SÅ SÅÅÅÅ flotte! Jeg er næsten nødt til at give hende dem på hjem fra sygehuset, og hvis de er for store er det bare ærgerligt. De skal på! hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2011

Magsen

Mette. skriver:

Det er helt i orden Der er ingen tvang her - jeg kan sy til samme pris, hvis det skal være af stof fra stof2000, men hvis det skal være det dyre stof fra USA, som jo også er lidt noget andet, kan jeg ikke være med uden at tabe på det.

arhmen, altså du må da meget gerne sende et billede af stoffet så jeg kan se det, lige nu ved jeg jo ikke engang hvad jeg snakker om  hehe

Anmeld

26. maj 2011

Magsen

Secrets skriver:

Har lige modtaget dem i dag! De er SÅ SÅ SÅÅÅÅ flotte! Jeg er næsten nødt til at give hende dem på hjem fra sygehuset, og hvis de er for store er det bare ærgerligt. De skal på! hehe

eeeeeeeej, DEM kan jeg VIRKELIG godt lide !! specielt den ultra stamme orange farve :b 

var de en af de dyrel, eller billige?  

Anmeld

26. maj 2011

Mette.

Secrets skriver:

hvor er jeg glad for du er tilfreds Jeg er sikker på hun bliver den yndigste lille prinsesse i dem.

Jeg har lige bestilt det sødeste søde pige stof hjem fra USA, så hvis du skal have flere bukser engang kan du bare skrive.

Anmeld

26. maj 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

eeeeeeeej, DEM kan jeg VIRKELIG godt lide !! specielt den ultra stamme orange farve :b 

var de en af de dyrel, eller billige?  

Det var vidst sådan mellem? Tror jeg nok. Hehe Men er i hvert fald super glad for dem, og det er bare så dejligt man selv kan vælge stof og sådan  

Anmeld

26. maj 2011

Mette.

Maggieh skriver:

arhmen, altså du må da meget gerne sende et billede af stoffet så jeg kan se det, lige nu ved jeg jo ikke engang hvad jeg snakker om  hehe

På nær uglestoffet på det sidste billede, kan jeg sy bukser af alt det her slags stof til 90-100 kr., inkl. porto i str. 74

hvis det skal være uglestoffet bliver de en lille smule dyrere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2011

Frøken J.

Mette. skriver:

hvor er jeg glad for du er tilfreds Jeg er sikker på hun bliver den yndigste lille prinsesse i dem.

Jeg har lige bestilt det sødeste søde pige stof hjem fra USA, så hvis du skal have flere bukser engang kan du bare skrive.

Det tror jeg også!

Uh, du frister. Men nu har min mor sagt, at jeg skal prøve at se om jeg kan finde et mønster, så hun kan støve symaskinen af. Man bliver jo helt afhængig af de såkaldte tullebukser!  

Anmeld

26. maj 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

Altså jeg gav nogen og 80, men portoen er jo lidt dyrere op til dig  

Anmeld

26. maj 2011

Mette.

Secrets skriver:

Det tror jeg også!

Uh, du frister. Men nu har min mor sagt, at jeg skal prøve at se om jeg kan finde et mønster, så hun kan støve symaskinen af. Man bliver jo helt afhængig af de såkaldte tullebukser!  

Ja, det gør man nemlig Emilie har også brugt dem meget og gør det stadig.

Jeg vil anbefale dig at gå i Park Allé stof butik - der sælger de mønstre fra MInikrea - det dine bukser også er syet efter. De har perfekte mønstre og en super god pasform.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.