hvem syer bukser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.943 visninger
71 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Magsen

hvem er det dog der laver de mega søde bukser i alt muligt friskt lækkert stof?? jeg har ledt lidt, men gider egentlig ikke lede mere, når det her er meget nemmere  ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Nessie

Maggieh skriver:

hvem er det dog der laver de mega søde bukser i alt muligt friskt lækkert stof?? jeg har ledt lidt, men gider egentlig ikke lede mere, når det her er meget nemmere  ??

Babytwins har syet nogle lækre bukser til mig (eller, det er jo egentlig til Daniel )

Anmeld

26. maj 2011

Magsen

Nessie skriver:

Babytwins har syet nogle lækre bukser til mig (eller, det er jo egentlig til Daniel )

hihih, eeeej er de ikke til dig

hvad gav du for dem? :b 

Anmeld

26. maj 2011

Mette.

Jeg har ikke lavet nogle indlæg, men jeg vil gerne sy dig nogle Jeg har så meget lækkert stof der skriger på at blive syet af.

Du kan også se nogle billeder af nogle jeg har syet - har bl.a lige syet et par til secrets herinde fra.

Anmeld

26. maj 2011

bullerbassen

jeg syr bukser  har lavet en del til en masse skønne piger herinde

https://www.baby.dk/debat/109498pi1/toej--piger/pose--tulle-bukser--nyt-opdateret-indlaeg-.aspx

https://www.baby.dk/debat/107091pi1/toej--piger/posetullebukser--nye--opdateret-indlaeg.aspx

Anmeld

26. maj 2011

Nessie

Maggieh skriver:

hihih, eeeej er de ikke til dig

hvad gav du for dem? :b 

Jeg gav 140 kr for et par i cowboystof med Daniels navn bagpå, og jeg har lige modtaget to par i dag der kostede 90 kr. stykket. Et par i stof med blå ugler på, og et par i marineblå, med stjerner på benene

Anmeld

26. maj 2011

TbCp

Skouboe

Anmeld

26. maj 2011

Magsen

bullerbassen skriver:

jeg syr bukser  har lavet en del til en masse skønne piger herinde

https://www.baby.dk/debat/109498pi1/toej--piger/pose--tulle-bukser--nyt-opdateret-indlaeg-.aspx

iiiiih, det er PRECIS dem jeg mener !!! jeg vil have dem alle sammen jo  heheh

Anmeld

26. maj 2011

Magsen

Mette. skriver:

Jeg har ikke lavet nogle indlæg, men jeg vil gerne sy dig nogle Jeg har så meget lækkert stof der skriger på at blive syet af.

Du kan også se nogle billeder af nogle jeg har syet - har bl.a lige syet et par til secrets herinde fra.

lyder da godt  

hvor meget vil de koste?  

Anmeld

26. maj 2011

bullerbassen

Maggieh skriver:

iiiiih, det er PRECIS dem jeg mener !!! jeg vil have dem alle sammen jo  heheh

hi hi jamen så er det jo bare bestille

Lå lige en låst tråd ind med flere modeller så kan du se dem også

Du skriver bare hvis du vil bestille nogle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.