Begyndersko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.434 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Mariekjellerup

Hej alle sammen..

Min datter Emma Malou på 9 mdr, tog i dag de første 3-4 skridt, så var mig og hendes farmor, ude i en sko butik for at købe et par begynder sko til hende, da hun går på tærene. Men hende som stod i butikken mente det var lidt for tidlig at hun skulle til at have begynder sko..

Hvad mener i ?

Har bare hørt mange om mange, hvor deres børn går på tærene, og når de får begynder sko på, så går de rigtig fint..

Det skal lige siges at, Emma Malou´s far gik også som 9 mdr.

Knus Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

2babygirls

Mariekjellerup skriver:

Hej alle sammen..

Min datter Emma Malou på 9 mdr, tog i dag de første 3-4 skridt, så var mig og hendes farmor, ude i en sko butik for at købe et par begynder sko til hende, da hun går på tærene. Men hende som stod i butikken mente det var lidt for tidlig at hun skulle til at have begynder sko..

Hvad mener i ?

Har bare hørt mange om mange, hvor deres børn går på tærene, og når de får begynder sko på, så går de rigtig fint..

Det skal lige siges at, Emma Malou´s far gik også som 9 mdr.

Knus Marie

Nogle gange skal man ikke lytte til de "kolge damer" nede i butikken, og bare forsøge og se hvordan det går. Måske det vil hjælpe hende med at få den rigtige følelse i fødderne!

Anmeld

26. maj 2011

Mariekjellerup

Tina&Martin skriver:

Nogle gange skal man ikke lytte til de "kolge damer" nede i butikken, og bare forsøge og se hvordan det går. Måske det vil hjælpe hende med at få den rigtige følelse i fødderne!

Ja det tænkte jeg også... Tror jeg går i en anden sko butik imorgen og hører mig ad..

Anmeld

26. maj 2011

2babygirls

Mariekjellerup skriver:

Ja det tænkte jeg også... Tror jeg går i en anden sko butik imorgen og hører mig ad..

Man bliver så klog af sine egne erfaringer, og så ved man det til næste gang

Anmeld

26. maj 2011

Thalia

Så længe hun går på tæerne er det en rigtig dum ide at give hende sko på.

Hun skal lære at træde ned på foden rigtigt før man begynder at hæmme hendes bevægelsesfrihed med sko.

Jeg ville klart lytte til damen i butikken og vente en måned eller to med at købe sko.

Anmeld

26. maj 2011

Mariekjellerup

Tina&Martin skriver:

Man bliver så klog af sine egne erfaringer, og så ved man det til næste gang

har du gode erfaringer?

Anmeld

26. maj 2011

Mariekjellerup

Thalia skriver:

Hun skal lære at træde ned på foden rigtigt før man begynder at hæmme hendes bevægelsesfrihed med sko.

Jeg ville klart lytte til damen i butikken og vente en måned eller to med at købe sko.

Okay det var også det damen sagde..

men kan man så gøre noget for at hjælpe hende med det ?

Anmeld

26. maj 2011

AnnePedersen

det samme sagde min SP til os. Naja begyndte også tidlig at vise tegn til at gå og på tæerne. Men desto mere hun "rører" gulvet bliver det bedre for hun bliver mere bevidst.

Anmeld

26. maj 2011

Thalia

Mariekjellerup skriver:

Okay det var også det damen sagde..

men kan man så gøre noget for at hjælpe hende med det ?

Nej, det er noget hun skal have lov at lære helt af sig selv. Ligesom de skal lære at kravle og lære at rejse sig op ved ting

Når hun føler sig tryg og tilpas ved at gå oprejst lægger hun automatisk vægten rigtigt ned på foden.

Anmeld

26. maj 2011

132319

Thalia skriver:

Præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.