Billedtråd af jeres nyfødte - kom frisk piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Tystys14

Min lille prinsesse, alle billederne er fra dagen hvor hun kom til i rækkefølge. Dog er det sidste fra igår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

DK

Ja da! Han vejede 4242 gram og var 56 cm lang!

Første billeder er nyfødt og 1 dag gammel, og til sidst et fra den anden dag, 4 mdr. gammel!

På det billede hvor han har en hvid body på og lukkede øjne, der kan man se de røde/blå mærker han fik i siden af hovedet/ved tindingerne af at blive født Stakkels baby 

Anmeld

27. maj 2011

Kit

lounika skriver:

dejlig tråd... for os der går og venter i nu .... men hmmm der godt nok mange der er 2900-3100 g ved fødslen hmm var til en skalning i går og min lille jonas er 2910 nu og har 4 uger til termin.... hvad mon han ender på...

men nu er 4 uger langtid når jeg har set alle jeres dejligt babyer ... men er sku også nervøs for fødslen kommer tæt på nu..

Jeg var til vægtscanning med Alberte 4 uger før termin, da de var bange for, at hun var for lille. Scanningen sagde en vægt på 2937 gram, men da hun blev født (40+1) vejede hun 2790 gram, så de er nok ikke spot-on med scanningen.

Held og lykke med fortsat graviditet og fødsel.

Kit

Anmeld

27. maj 2011

bagger26

mamalicious skriver:

Hold op nogle fantastisk gode billeder !!!

Både måden de er taget på - selve motivet og lyset, skarpheden.

De er jo lige til en bog !!!!!

Og sikken en lækkerbidsken

Tak Tak elsker dem også, bliver aldrig træt af at kigge på dem. Havde min søster med som fotograf, ville ønske jeg også havde haft hende med til fødslen af den største, der har jeg kun nogle få rystet billeder taget af en far, der havde for travlt med at kigge på vidundret end at tage billeder af ham hehe...

Anmeld

27. maj 2011

lukasmor

Da Lukas var helt ny  Han havde ikke en eneste plet på sig da han blev født  Så super lækker var han 

Anmeld

28. maj 2011

Christina.78

JessiMus skriver:

jeg deler os gerne

caroline 6 dage før tid - 2900g og 49 cm

bliver 3 til juli

Billede 1 - et par mdr gammel.. Til hendes barnedåb

Billede 2 - få timer gammel

billede 3 og 4 - sådan ser ud hun idag

sej tøz

Anmeld

28. maj 2011

Christina.78

butterflyPhoto skriver:

Uh god tråd.. Billeder af Laura fra fødsels ( 4085g og 51 cm ) til idag ( næsten 16 uger+4dage, 6210g og 63 cm )

Undskyld jeg spammer lidt

15 min gammel

3 dage gammel

5 dage gammel

18 dage gammel

4 uger gammel

15 uger + 5 dage

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

Så fede billeder

Anmeld

28. maj 2011

liwsmor

Maalene skriver:

Hej piger

Selvom der stadig er 120 laaaange dage til vi får vores datter i armene - så skader det vel ikke at se billeder af jeres nyfødte guldklumper?

Så piger - smid et billede ind af jeres friskbagte guld og gerne højde og vægt på, kunne være lidt sjovt at se

Vil glæde mig til at se alle de smukke babyer, så jeg kan blive endnu mere tosset i bolden  

selvom det snart er år siden liw kom frem til denne verden. så ville jeg gerne vise liw.. her lægge hun, hun er kun par timer der

Anmeld

30. maj 2011

D-Micka

Maalene skriver:

Hej piger

Selvom der stadig er 120 laaaange dage til vi får vores datter i armene - så skader det vel ikke at se billeder af jeres nyfødte guldklumper?

Så piger - smid et billede ind af jeres friskbagte guld og gerne højde og vægt på, kunne være lidt sjovt at se

Vil glæde mig til at se alle de smukke babyer, så jeg kan blive endnu mere tosset i bolden  

Her er min Lille Fis ..

Han vejede 4400 og var 55 lang.. Og kom til verden 9 dage før termin

Han er ca. 5 timer på det sidste billede

Anmeld

30. maj 2011

Siljes Mor

Silje.. 3040 gram, og 49 lang. ..det sidste billede er hun 4 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.