Billedtråd af jeres nyfødte - kom frisk piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Mama2980

Her er mine 3 guldklumper som nyfødte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

MaliksMor

Fru Nielsen skriver:

Hva uger er han født i???

en månede før termin

hvorfor da?

Anmeld

8. juni 2011

Tennamor

Her er lidt billeder af Jasmin, født 16 dage før termin. Hun vejede 2730 g og var 48 cm lang.

1. billede er hun 1 time gammel

2. billede er hun 2 døgn gammel

3. og 4. billede er hun ca. 3 uger gammel.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2011

Julieogbaby

Åh, nu bliver jeg da SLET ikke utålmodig Sikke nogle dejlige billeder!

Anmeld

8. juni 2011

Christina.78

Christina.78 skriver:

Cecilie 2735 g og 50 cm

Født 38+0

Anmeld

8. juni 2011

Christina.78

Christina.78 skriver:

Emma 648 g og 40 cm

Født 28+4

Anmeld

8. juni 2011

Hvem?

Christina.78 skriver:

Og mit englebarn Emma

Anmeld

8. juni 2011

Christina.78

SanneBoe skriver:

Ja trist, men vi har jo minderne tilbage og dem kan ingen tage fra os..

Mødte en rigtig sød pige på OUH neo som fødte uge 26 og hende har jeg meget kontakt til..glædes over at følge hendes pige og se hvordan hun udvikler sig..

Ved jo ikke hvilke senfølger Emma evt kunne have fået..da hun var 4 dage gammel blev hun jo opereret i tyk/tyndtarm og fik halvdelen af hvert fjernet grundet NEC og fik så stomi..ved ikke hvordan det kunne have udviklet sig viderehen..

Vi er glade for at vi fik lov at opleve hendes dejlige sind i 25 dage og se hendes kønne øjne osv..hvis hun havde været dødfødt havde dt jo været en hel anden sag

og derfor glæder det mig også at læse om hvert lille fremskridt disse små bare fugleunger tager og kommer igennem..

Anmeld

8. juni 2011

JustAnotherName

Ja trist, men vi har jo minderne tilbage og dem kan ingen tage fra os..

Mødte en rigtig sød pige på OUH neo som fødte uge 26 og hende har jeg meget kontakt til..glædes over at følge hendes pige og se hvordan hun udvikler sig..

Ved jo ikke hvilke senfølger Emma evt kunne have fået..da hun var 4 dage gammel blev hun jo opereret i tyk/tyndtarm og fik halvdelen af hvert fjernet grundet NEC og fik så stomi..ved ikke hvordan det kunne have udviklet sig viderehen..

Vi er glade for at vi fik lov at opleve hendes dejlige sind i 25 dage og se hendes kønne øjne osv..hvis hun havde været dødfødt havde dt jo været en hel anden sag

og derfor glæder det mig også at læse om hvert lille fremskridt disse små bare fugleunger tager og kommer igennem..

Huuuha.....Så vræler jeg da lige   ....Smukt skrevet.
Men at et lille barn dør, dét bliver bare aldrig rigtigt til at forstå  
Det er jo enhver mors værste marridt, at det skulle ske.
Men det sker jo altså desværre nogle gange. Og ja, som du siger, det var heller ikke til at vide, hvad livet så havde budt Jeres lille Emma, hvis hun havde levet videre.

Men jeg er bare ikke god til sådan noget med småbørn og død.
Jeg får det så skidt (FOR BØRN MÅ DA IKKE DØ!!) og blir så ked af det over det. Selvom det jo ikke rammer MIG, så rører det mig alligevel utrolig meget.

Sender Jer en masse tanker. Godt I har skønne Cecilie hos Jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.