Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
aya-zia skriver: du kan tro at jeg så rødt... så vappet hende en tror jeg ik kunne gøre det... hun ville få en vabal røvfuld også..... og ja det MEST latterlige af det hele er at hun vejer selv en 15-20 kg for meget... så fatter slet ik hun siger sådan noget til mig
du kan tro at jeg så rødt... så vappet hende en tror jeg ik kunne gøre det... hun ville få en vabal røvfuld også.....
og ja det MEST latterlige af det hele er at hun vejer selv en 15-20 kg for meget... så fatter slet ik hun siger sådan noget til mig
Det var måske en måde at give sig selv lidt selvtillid på, bare en utrolig dum måde at gøre det på... Hun er da et fjols...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ditte_Marie skriver: ej en underlig opførsel...gid det var mig der vejede 55 kg
ej en underlig opførsel...gid det var mig der vejede 55 kg
hehe tak... men ja en mega underlig opførelse...
Mor-til-asta-09 skriver: Det var måske en måde at give sig selv lidt selvtillid på, bare en utrolig dum måde at gøre det på... Hun er da et fjols...
ja altså det tror ejg også det er..... men så kunne man da gøre det på en pæner måde
Hold da op jeg er næsten lige så mundlam som dig og det var ikke engang mig det gik ud over. Hold op hvor er hun ubehøvlet!!!!! Det er fanme bare tarveligt!
KRAM til dig!!!
aya-zia skriver: ja altså det tror ejg også det er..... men så kunne man da gøre det på en pæner måde
Ja lige præcis... Typisk kvinder
Hold da op!! :O Kan man virkellig blive mere Bitchy end det ? fårk jeg havde løbet efter hende og givet hende en ordenligt omgang røvfuld!!
Ej also 55kg+ .. jeg er godt nok kun 3cm længere end dig, og tror mig jeg ville være verdens lykkeligeste pige om jeg ku komme ned til 55kg -så du må være tynd og flot
Så du får lige en herfra, og du skal slet ik tænke på såden nogle mennesker.
lailamik skriver: Hold da op!! :O Kan man virkellig blive mere Bitchy end det ? fårk jeg havde løbet efter hende og givet hende en ordenligt omgang røvfuld!! Ej also 55kg+ .. jeg er godt nok kun 3cm længere end dig, og tror mig jeg ville være verdens lykkeligeste pige om jeg ku komme ned til 55kg -så du må være tynd og flot Så du får lige en herfra, og du skal slet ik tænke på såden nogle mennesker.
hehe tynd og flot ved jeg ik... men er som jeg syntes er okay...
tror mig hvis jeg havde været alene var jeg nok også løbet efter hende... men havde jo ungerne med...
bliver bare et eller andet sted så ked af at nogle mennesker har SÅ lidt respekt for andre
Diana... skriver: Hold da op jeg er næsten lige så mundlam som dig og det var ikke engang mig det gik ud over. Hold op hvor er hun ubehøvlet!!!!! Det er fanme bare tarveligt! KRAM til dig!!!
mange tak... ja det er ret vild... tror da også min mund hang ved jorden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128