øhhhh ja hvad skete der lige der???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

aya-zia

ja så, så man lige mig tabe kæben inde i byen i dag

her kommer historien:

jeg var taget ind i byen for at hendle med ungerne. og pludselig bliver jeg overfaldet af en pige jeg ik har set i en 3-4 år... og hun bor slet ik i den her del af landet så blev VILD overrasket. og glad endelig også.... men det forsvandt da hurtigt, glæden altså!!!

hun gav mig en KÆMPE krammer, og kigger så op og ned af mig og siger så: "HOLD DA OP MAN GODT KAN SE DU HAR FÅET BØRN, du er jo blevet total tyk på maven, sig mig træner du slet ik?"

og inden jeg når at svare siger hun at hun skal løbe og så smutter hun...

tilbage stod jeg TOTAL mundlam og helt rundt på gulvet

ALTSÅ HELT ÆRLIGT..... jeg er 166 og vejer sku KUN 55 kg... ja jeg har da de der små håndtag som man nu en gang kan få efter to graviditeter...! men SERIØST altså da jeg lige havde sundet mig et par sekunder fik jeg det grummeste lyst, til bare og slå hende SÅ hårdt.... men hun var jo væk....

AAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGH nogle mennesker er bare latterlige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

misse198

ej det kan hun sku ikke være bekendt, sikke en K******!

Ja undskyld men det syntes jeg sku hun er.

Sender dig en KÆMPE og vil sige- lad være at tænke mere på hende...

Anmeld

26. maj 2011

baby012

aya-zia skriver:

her kommer historien:

jeg var taget ind i byen for at hendle med ungerne. og pludselig bliver jeg overfaldet af en pige jeg ik har set i en 3-4 år... og hun bor slet ik i den her del af landet så blev VILD overrasket. og glad endelig også.... men det forsvandt da hurtigt, glæden altså!!!

hun gav mig en KÆMPE krammer, og kigger så op og ned af mig og siger så: "HOLD DA OP MAN GODT KAN SE DU HAR FÅET BØRN, du er jo blevet total tyk på maven, sig mig træner du slet ik?"

ALTSÅ HELT ÆRLIGT..... jeg er 166 og vejer sku KUN 55 kg... ja jeg har da de der små håndtag som man nu en gang kan få efter to graviditeter...! men SERIØST altså da jeg lige havde sundet mig et par sekunder fik jeg det grummeste lyst, til bare og slå hende SÅ hårdt.... men hun var jo væk....

kke lige noget jeg ville sige til en person jeg ikke havde set i så lang tid, men ja okay, hver sin måde at udtrykke sig på.. tror heller ikke jeg havde taget det særlig pænt.. det er da bare uforskammet altså ! 

Anmeld

26. maj 2011

aya-zia

misse1986 skriver:

ej det kan hun sku ikke være bekendt, sikke en K******!

Ja undskyld men det syntes jeg sku hun er.

Sender dig en KÆMPE og vil sige- lad være at tænke mere på hende...

du skal ik undskylde... syntes det samme...

tænker endelig heller ik på det men blev bare forbavset over hvor lidt andre mennesker tænker på andres følser...

altså nu ved jeg godt jeg ik er tyk eller noget... men helt ærligt kunne ha slået hende SÅ HÅRDT

Anmeld

26. maj 2011

aya-zia

gravid20 skriver:

kke lige noget jeg ville sige til en person jeg ikke havde set i så lang tid, men ja okay, hver sin måde at udtrykke sig på.. tror heller ikke jeg havde taget det særlig pænt.. det er da bare uforskammet altså ! 

ja og det er da også okay hun siger sin mening... men hun kunne måske ha ventet med at sige sådan noget til man havde snakket sammen i flere timer... eller helt ha holdt sin mund

Anmeld

26. maj 2011

Kamulla

hvad bilder hun sig ind?? jeg er 161 og vejer 56,5kg :O okay jeg ville så også tabe mig lidt, men hvad er det for en opførelsel :O

Anmeld

26. maj 2011

Mor-til-asta-09

Det var da en underlig kommentar at smide efter så lang tid hmm.. Hun skal være glad for hun var hurtigt væk, ellers skulle du have vappet hende en

Anmeld

26. maj 2011

aya-zia

Camillas-photography skriver:

hvad bilder hun sig ind?? jeg er 161 og vejer 56,5kg :O okay jeg ville så også tabe mig lidt, men hvad er det for en opførelsel :O

altså syntes ik du vejer for meget og syntes da ik du skal tabe dig... men ja HELT ærligt... jeg er sku lige glad med om folk kommenter min vægt... men der er altså forskel på hvordan man siger det...

Anmeld

26. maj 2011

aya-zia

Mor-til-asta-09 skriver:

Det var da en underlig kommentar at smide efter så lang tid hmm.. Hun skal være glad for hun var hurtigt væk, ellers skulle du have vappet hende en

du kan tro at jeg så rødt... så vappet hende en tror jeg ik kunne gøre det... hun ville få en vabal røvfuld også.....

og ja det MEST latterlige af det hele er at hun vejer selv en 15-20 kg for meget... så fatter slet ik hun siger sådan noget til mig

Anmeld

26. maj 2011

lilledittemor

aya-zia skriver:

her kommer historien:

ej en underlig opførsel...

gid det var mig der vejede 55 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.