Fy for f*nden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

otlitrom

Ahahaha! det var dagens gode grin! TAK!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977

Det er dagens griner

Anmeld

26. maj 2011

AnneP

Majeha skriver:

Man skal sgu passe på med de vitaminpiller der. Jeg er lige begyndt at tage jern, og hader at sluge piller, så jeg kaster dem bare indenbords ledsaget af en ordentlig bølge af appelsinjuice. Det samme gjorde jeg nu, men i forbifarten fik jeg fat på den forkerte bøtte... Først da pillen var slugt, bemærkede jeg den mærkelige lugt og smag. Fy for den lede, kom til at sluge en af kattens gærtabletter Nu forstår jeg hvorfor hun ikke selv vil spise dem... Har stadig den vamle smag i munden

Men I må da indrømme, de er til at tage fejl af, når man ikke er vant til at tage dem.

hahahaha..... det må hører til et tilfælde af FEJLMEDICINERING!!!! -det er nok sidste gang du IKKE tjekker bøtten inden indtagelse!!!

Håber ikke du får alt sureopstød el lig, føj da!

Anmeld

26. maj 2011

Majeha

Smagen er heldigvis ved at være forsvundet, men har lært at dobbeltjekke fremover

Anmeld

26. maj 2011

twinny

hehe.

Anmeld

26. maj 2011

TheLittleOne

Majeha skriver:

Man skal sgu passe på med de vitaminpiller der. Jeg er lige begyndt at tage jern, og hader at sluge piller, så jeg kaster dem bare indenbords ledsaget af en ordentlig bølge af appelsinjuice. Det samme gjorde jeg nu, men i forbifarten fik jeg fat på den forkerte bøtte... Først da pillen var slugt, bemærkede jeg den mærkelige lugt og smag. Fy for den lede, kom til at sluge en af kattens gærtabletter Nu forstår jeg hvorfor hun ikke selv vil spise dem... Har stadig den vamle smag i munden

Men I må da indrømme, de er til at tage fejl af, når man ikke er vant til at tage dem.

Takker for dagens grin haha

Anmeld

26. maj 2011

Lisbeth1985

Majeha skriver:

HA HA

Den fejl laver du nok ikke igen

Anmeld

26. maj 2011

Maalene

Hahaha - undskyld mange gange, men det var lige aftenens grin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.