Fy for f*nden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Majeha

Man skal sgu passe på med de vitaminpiller der. Jeg er lige begyndt at tage jern, og hader at sluge piller, så jeg kaster dem bare indenbords ledsaget af en ordentlig bølge af appelsinjuice. Det samme gjorde jeg nu, men i forbifarten fik jeg fat på den forkerte bøtte... Først da pillen var slugt, bemærkede jeg den mærkelige lugt og smag. Fy for den lede, kom til at sluge en af kattens gærtabletter Nu forstår jeg hvorfor hun ikke selv vil spise dem... Har stadig den vamle smag i munden

Men I må da indrømme, de er til at tage fejl af, når man ikke er vant til at tage dem.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Chalala85

Majeha skriver:

Man skal sgu passe på med de vitaminpiller der. Jeg er lige begyndt at tage jern, og hader at sluge piller, så jeg kaster dem bare indenbords ledsaget af en ordentlig bølge af appelsinjuice. Det samme gjorde jeg nu, men i forbifarten fik jeg fat på den forkerte bøtte... Først da pillen var slugt, bemærkede jeg den mærkelige lugt og smag. Fy for den lede, kom til at sluge en af kattens gærtabletter Nu forstår jeg hvorfor hun ikke selv vil spise dem... Har stadig den vamle smag i munden

Men I må da indrømme, de er til at tage fejl af, når man ikke er vant til at tage dem.

LOL hahahah fedt.. ihh grinte højlydt...

Anmeld

26. maj 2011

Mi

hahahahahahaha

Min mor har engang spist en af hundens loppepiller. Hun har ikke haft lopper siden

Anmeld

26. maj 2011

baby012

haha ! 

for godt .. husk at adskille pillerne fra hinanden 

har også taget en af kattsens gær/tranebær piller engang.. adr.. men skadeligt er det heldigvis ikke ..  

Anmeld

26. maj 2011

SaraLM

Hahahaha!

Aj hvor godt... du skal vidst ha' dem til, at stå 2 forskellige steder

Anmeld

26. maj 2011

Majeha

Satser  bare på at få  en glansfuld pels nu

Anmeld

26. maj 2011

de-wett

ej hvor træls  puha  heldigvis sker  der ikke noget ved det

Anmeld

26. maj 2011

FrkLarsen

Chalala85 skriver:

LOL hahahah fedt.. ihh grinte højlydt...

Mee too!! Hahaha 

Anmeld

26. maj 2011

lotte32

Ej sorry..

Men der gav du mig lige dagen griner hihihiiii

Lotte Ø.

Anmeld

26. maj 2011

saxa

Det er for grineren!!! Sorry.. Ydr.. Hvor må det ha smagt grimt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.