Fatter ikke en meter, ringer snart til Peter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

A.

twinboys skriver:

nej jeg får kun en halv side frem...

ok og du er sikekrt på at du har slettet cookies `?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

twinboys

A. skriver:

ok og du er sikekrt på at du har slettet cookies `?

ja flueben i den og så delete

Anmeld

26. maj 2011

twinboys

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee loggede af helt uuuud og så ind igen... og vupti... så virker det...

Anmeld

26. maj 2011

A.

twinboys skriver:

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee loggede af helt uuuud og så ind igen... og vupti... så virker det...

tænkte nok at det var cookies

Anmeld

26. maj 2011

twinboys

tænkte nok at det var cookies

weeeeeeeeeeeee har nu en ½ time til spil... Hvad spiller du??? Øhhh er vi forresten venner på fb... det er vi vel stadig ik???så skal du nemlig få klø... griner

Anmeld

26. maj 2011

Freja20

twinboys skriver:

Ja jeg spiller et spil inde på FB og det er nu begyndt at opføre sig underligt...

Dvs. alle de spil jeg åbner derinde bliver kun vist med halv skærm på min computer...

Men åbner jeg det samme spil på min venindes computer med min profil kommer hele billedet frem...

Hvad skal jeg gøre... En af jer der kan hjælpe???

Jeg sendte en mail til dem der står bag spillet og modtaog dette her og ja jeg fatter ikke en meter...

Hello Majbritt !

¡Gracias por jugar a Diamond Dash!

El tipo de problema que estás experimentando casi siempre se relaciona con el navegador, las cookies, archivos temporales o con flash cookies.

Te sugerimos que chequees nuestro sitio de soporte hecho para estos casos:

http://www.wooga.com/support

Por favor cuéntanos cómo te va con los pasos que se indican en la guía, resuelve 99% de las consultas. Si tienes cualquier inconveniente después de seguir la guía por favor no dudes en responder este e-mail.

Best regards,

Paula
wooga customer care

Tak for at spille Diamond Dash !

Den type problem, du oplever næsten altid relateret til browseren , cookies , midlertidige filer , cookies eller flash .

Vi foreslår, du tjekker vores support site lavet i sådanne tilfælde:

Fortæl os venligst hvordan du kommer videre med trinene i guiden , opfylder 99 % af konsultationerne. Hvis du har problemer efter at have fulgt den vejledning , så tøv ikke med at svare denne e - mail .

Venlig hilsen ,

Paula
wooga kundepleje

Anmeld

26. maj 2011

A.

twinboys skriver:

weeeeeeeeeeeee har nu en ½ time til spil... Hvad spiller du??? Øhhh er vi forresten venner på fb... det er vi vel stadig ik???så skal du nemlig få klø... griner

jeg selvfølgeligt er vi det da medmindre har du slettet mig hehe  spiller frontierrville

Anmeld

26. maj 2011

twinboys

A. skriver:

jeg selvfølgeligt er vi det da medmindre har du slettet mig hehe  spiller frontierrville

smiler

Anmeld

26. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

twinboys skriver:

Ja jeg spiller et spil inde på FB og det er nu begyndt at opføre sig underligt...

Dvs. alle de spil jeg åbner derinde bliver kun vist med halv skærm på min computer...

Men åbner jeg det samme spil på min venindes computer med min profil kommer hele billedet frem...

Hvad skal jeg gøre... En af jer der kan hjælpe???

Jeg sendte en mail til dem der står bag spillet og modtaog dette her og ja jeg fatter ikke en meter...

Hello Majbritt !

¡Gracias por jugar a Diamond Dash!

El tipo de problema que estás experimentando casi siempre se relaciona con el navegador, las cookies, archivos temporales o con flash cookies.

Te sugerimos que chequees nuestro sitio de soporte hecho para estos casos:

Por favor cuéntanos cómo te va con los pasos que se indican en la guía, resuelve 99% de las consultas. Si tienes cualquier inconveniente después de seguir la guía por favor no dudes en responder este e-mail.

Best regards,

Paula
wooga customer care

Det er spansk. Hehe  Jeg forstår 70-80% 

Anmeld

26. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

twinboys skriver:

cookies skal vi have kager nu

Hihi  Vi har Cookies herhjemme.  Altså dem man spiser! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.