Fatter ikke en meter, ringer snart til Peter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.017 visninger
49 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

twinboys

Ja jeg spiller et spil inde på FB og det er nu begyndt at opføre sig underligt...

Dvs. alle de spil jeg åbner derinde bliver kun vist med halv skærm på min computer...

Men åbner jeg det samme spil på min venindes computer med min profil kommer hele billedet frem...

Hvad skal jeg gøre... En af jer der kan hjælpe???

Jeg sendte en mail til dem der står bag spillet og modtaog dette her og ja jeg fatter ikke en meter...

Hello Majbritt !

¡Gracias por jugar a Diamond Dash!

El tipo de problema que estás experimentando casi siempre se relaciona con el navegador, las cookies, archivos temporales o con flash cookies.

Te sugerimos que chequees nuestro sitio de soporte hecho para estos casos:

http://www.wooga.com/support

Por favor cuéntanos cómo te va con los pasos que se indican en la guía, resuelve 99% de las consultas. Si tienes cualquier inconveniente después de seguir la guía por favor no dudes en responder este e-mail.

Best regards,

Paula
wooga customer care

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Mira0911

Okey... De kunne i det mindste sende det på engelsk? 

Synes da lige du skal ringe til Peter... Måske han rent faktisk godt kan hjælpe?? 

Anmeld

26. maj 2011

tasha33

så skal vi vist i gang med google oversættelsen, hvis vi skal fatte en meter af det, men tror at der står lidt i retning af at du skal slette dine cookie inde i tempera files, ved ikke lige om det er stavet rigtig... men rigtig træls at jeg ikke har en at konkurerre med

Anmeld

26. maj 2011

twinboys

Mira0911 skriver:

Okey... De kunne i det mindste sende det på engelsk? 

Synes da lige du skal ringe til Peter... Måske han rent faktisk godt kan hjælpe?? 

• Smiler
  • ja ringer til Peter

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

twinboys skriver:

• Smiler
  • ja ringer til Peter

Hvad sprog er det der lige på?? 

Anmeld

26. maj 2011

twinboys

tasha33 skriver:

så skal vi vist i gang med google oversættelsen, hvis vi skal fatte en meter af det, men tror at der står lidt i retning af at du skal slette dine cookie inde i tempera files, ved ikke lige om det er stavet rigtig... men rigtig træls at jeg ikke har en at konkurerre med

og hvad er cookie inde i tempera files bare vent til jeg får gang i det igen så får du røvfuld...

Anmeld

26. maj 2011

twinboys

Mira0911 skriver:

Hvad sprog er det der lige på?? 

Spansk eller noget... italiensk eller noget... fatter jo ikke en meter

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

twinboys skriver:

Spansk eller noget... italiensk eller noget... fatter jo ikke en meter

Hehe nej... 

Jeg kan også læse/gætte mig frem til det er noget cookies... 

Anmeld

26. maj 2011

A.

twinboys skriver:

Ja jeg spiller et spil inde på FB og det er nu begyndt at opføre sig underligt...

Dvs. alle de spil jeg åbner derinde bliver kun vist med halv skærm på min computer...

Men åbner jeg det samme spil på min venindes computer med min profil kommer hele billedet frem...

Hvad skal jeg gøre... En af jer der kan hjælpe???

Jeg sendte en mail til dem der står bag spillet og modtaog dette her og ja jeg fatter ikke en meter...

Hello Majbritt !

¡Gracias por jugar a Diamond Dash!

El tipo de problema que estás experimentando casi siempre se relaciona con el navegador, las cookies, archivos temporales o con flash cookies.

Te sugerimos que chequees nuestro sitio de soporte hecho para estos casos:

http://www.wooga.com/support

Por favor cuéntanos cómo te va con los pasos que se indican en la guía, resuelve 99% de las consultas. Si tienes cualquier inconveniente después de seguir la guía por favor no dudes en responder este e-mail.

Best regards,

Paula
wooga customer care

det er også galt ved mig siden igår

Anmeld

26. maj 2011

Sir William

Gå ind under "funktioner" når du har din browser åben.

Her vælger du "Internetindstillinger" og under fanen "Generelt" er der noget der hedder Browserdata og muligheden for at trykke på knappen "slet". Den trykker du på og vælger cookies.

Hedder dog ikke Peter, så ved ikke om det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.