vad ville i gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

baby012

ja, min kæreste vil ikke have noget med barnet når det er født, og tænker lidt, skal jeg få lavet en dna test med det samme ? jeg er sikker på at det er ham, og han stoler også på mig, men ville det måske ikke være bedre at få det ordnet mens baby er lille istedet for at han pludselig vil have en test når barnet er ældre og forstår hvad der foregår ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Madam Blå

Hvis du ved, at i alligevel skal have lavet sådan en, så ville jeg helt sikkert gøre det fra starten af. Tror det ville være bedst. Det ville være synd for det større barn at skulle igennem det - hvis det kunne have været undgået, og man var 100 på, hvem faren er

Anmeld

26. maj 2011

louise8723

æhm undskyld at jeg spørger.. men i er kærester nu? men når barnet er født er det slut?

men ja få det da gjort med det samme?

Anmeld

26. maj 2011

baby012

Kristinav skriver:

Hvis du ved, at i alligevel skal have lavet sådan en, så ville jeg helt sikkert gøre det fra starten af. Tror det ville være bedst. Det ville være synd for det større barn at skulle igennem det - hvis det kunne have været undgået, og man var 100 på, hvem faren er

Jeg ved jo ikke med sikkerhed om han vil bede om en i fremtiden, men kunne forestille mig det, og er bare bange for at når barnet er oppe i en alder hvor den kan forstå det hele, og lige har vænnet sig til at far altså ikke er der, så skal det igennem alt det med at far ikke bare ikke vil se det, men heller ikke tror på at det er hans.. men ja, må nok hellere få det ordnet med det samme så .

Anmeld

26. maj 2011

Madam Blå

gravid20 skriver:

Jeg ved jo ikke med sikkerhed om han vil bede om en i fremtiden, men kunne forestille mig det, og er bare bange for at når barnet er oppe i en alder hvor den kan forstå det hele, og lige har vænnet sig til at far altså ikke er der, så skal det igennem alt det med at far ikke bare ikke vil se det, men heller ikke tror på at det er hans.. men ja, må nok hellere få det ordnet med det samme så .

Men er det ikke noget med, at du skal angive ham som far når du har født? Og så skal han enten acceptere det, eller bede om en dna prøve. Og så kommer det jo helt af sig selv

Anmeld

26. maj 2011

baby012

louise4060 skriver:

æhm undskyld at jeg spørger.. men i er kærester nu? men når barnet er født er det slut?

ja vi er "kærester" til han kommer hjem og vi kan få gjort det forbi .. men i teorien, så nej.. Gider ikke spilde tiden på en der forlader mig når vores barn kommer til verdenen .. :/

Anmeld

26. maj 2011

Maja88

louise4060 skriver:

tænkte det samme

Anmeld

26. maj 2011

Nemesis

men hvis han anerkender faderskabet..som han jo skal ret hurtigt kan han jo ikke ombestemme sig efter de 6 mdr.

Så hvis han ikke vil skrive under på faderskabet skal i jo have lavet en dnatest og det bliver jo mens barnet er lille.

måske jeg misforstår men forstår ikke helt problemet.

:-) Sisse

Anmeld

26. maj 2011

baby012

Kristinav skriver:

Men er det ikke noget med, at du skal angive ham som far når du har født? Og så skal han enten acceptere det, eller bede om en dna prøve. Og så kommer det jo helt af sig selv

Jo, men han siger jo at han ikke vil have en dna prøve-- men selvom at han acceptere at han er far nu kan han jo godt komme om 10 år og bede om en ..  så er lidt i tvivl om jeg skal få taget en uanset hvad.. altså selvom at han erkender at han er far .. 

Anmeld

26. maj 2011

baby012

ladydan1 skriver:

men hvis han anerkender faderskabet..som han jo skal ret hurtigt kan han jo ikke ombestemme sig efter de 6 mdr.

Så hvis han ikke vil skrive under på faderskabet skal i jo have lavet en dnatest og det bliver jo mens barnet er lille.

måske jeg misforstår men forstår ikke helt problemet.

:-) Sisse

hmm, er du sikker på det ? har fået a vide at han sagtens kan komme om 10 år og ville have en dna test hvis den ikke er foretaget før ?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.