indskud retur ved lejet bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Carina:-)

Jetjen skriver:

Ja det bliver nok vejen frem. Tænker nemlig også om det overhovedet kan betale sig for os med udgifter til advokat. Ved du om vi selv skal betale den regning uanset vi vinder sagen?

Hvis I ikke har kontrakt/papir på at I har indskud til gode,kan I lige så godt glemme det.

En veninde måtte opgive da udlejeren bare sagde at indskuddet var brugt til renovering da hun var flyttet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Jetjen

Carina:-) skriver:

Hvis I ikke har kontrakt/papir på at I har indskud til gode,kan I lige så godt glemme det.

En veninde måtte opgive da udlejeren bare sagde at indskuddet var brugt til renovering da hun var flyttet.

Men det ved vi med sikkerhed det ikke er, da de har sagt til de nye lejere (hvor jeg har spillet håndbold med kvinden) at vi ville få det hele retur.

Anmeld

26. maj 2011

Jetjen skriver:

Men det ved vi med sikkerhed det ikke er, da de har sagt til de nye lejere (hvor jeg har spillet håndbold med kvinden) at vi ville få det hele retur.

Det var det heller ikke ved min veninde,men hun stod dårligt da hun intet havde på papir.

Anmeld

26. maj 2011

Jetjen

Det var det heller ikke ved min veninde,men hun stod dårligt da hun intet havde på papir.

Håber ikke du har ret men kan godt se pointen i det...

Anmeld

26. maj 2011

Jetjen skriver:

Håber ikke du har ret men kan godt se pointen i det...

Jeg ville kontakte Advokatbistand.

Jeg har selv brugt dem der ligger i Århus i forbindelse md en arvesag,og jeg fik min vilje og betalte ikke en krone selv om de kørte hele sagen for mig.

Anmeld

26. maj 2011

Jetjen

Jeg ville kontakte Advokatbistand.

Jeg har selv brugt dem der ligger i Århus i forbindelse md en arvesag,og jeg fik min vilje og betalte ikke en krone selv om de kørte hele sagen for mig.

ja må vist hellere få fat i nogen proffer til det her..

Anmeld

26. maj 2011

Mette.

Jetjen skriver:

Ja det bliver nok vejen frem. Tænker nemlig også om det overhovedet kan betale sig for os med udgifter til advokat. Ved du om vi selv skal betale den regning uanset vi vinder sagen?

Jeg er ikke sikker når det er en boligsag som denne, men i de fleste tilfælde skal modparten betale sagens opkostninger hvis i vinder.

Men under alle omstændigheder skal det dreje som om en del penge, før det kan betale sig at gå til en advokat. Det er virkelig dyrt. Så prøv LLO og lad dem råde jer, de kender helt sikkert alle regler og ved hvordan man bedst griber sagen an.

Anmeld

26. maj 2011

chael

Jetjen skriver:

Det er privat - men håbede jo ikke det var nødvendigt med et søgsmål ligefrem. Men de skal da eller ikke have lov at beolde vores penge. Men så må jeg jo ha' fat i en advokat..

Håber du fik dine penge!

Det gjorde vi, vi vand retssagen Og alle omkostninger

Og bare det at VI fik ret (min mand og jeg) det var LAAAANGT bedre end de tusinde kroner

Camilla

Anmeld

26. maj 2011

Jetjen

chael skriver:

Det gjorde vi, vi vand retssagen Og alle omkostninger

Og bare det at VI fik ret (min mand og jeg) det var LAAAANGT bedre end de tusinde kroner

Camilla

Ja penge er jo ikke alt Godt at høre der er lidt retfærdighed til.

Kom egentlig til at tænke på: Hvorfor må der ikke være kontakt telefonisk eller SMS? Var det noget jeres advokat fortalte jer?

Anmeld

26. maj 2011

chael

Jetjen skriver:

Ja penge er jo ikke alt Godt at høre der er lidt retfærdighed til.

Kom egentlig til at tænke på: Hvorfor må der ikke være kontakt telefonisk eller SMS? Var det noget jeres advokat fortalte jer?

Det var ikke noget advokaten foreslog. Men min mor.

Men da vi kom til advokaten, kunne vi jo fremlægge sort på hvidt, hvad der var skrevet til hinanden. Og det værdsætter en advokat, for det er det han forholder sig til.

Så havde vi i vores tilfælde også taget billeder af lejemålet, da der var så mange fejl og mangler.

Skrift på sort og Hvidt er bare lækkert at kunne fremvise til en advokat.

Derudover sendte vi ALLE breve anbefalet, for vi vidste vi ville blive taget i røven. Eller de ville påstå de aldrig modtog noget fra os.

*Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.