Badestol i Flexi-bath ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Sabsy

TheLittleOne skriver:

Det er badekaret jeg skal ud og købe ....

Oh sorry.. Det er mig og mine morgenøjne Du kan da købe mit i hvidt (helt okay hvis du gerne vil have nyt, kan selv huske det da man skulle købes babys ting)God dag til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

TheLittleOne

Bubbes skriver:

Oh sorry.. Det er mig og mine morgenøjne Du kan da købe mit i hvidt (helt okay hvis du gerne vil have nyt, kan selv huske det da man skulle købes babys ting)God dag til dig

Ellers tak det var sødt af dig. Men vi har faktisk været så heldige at købe ALT for 2000 kr. Der var ikke noget badekar, så jeg vil rigtig gerne købe et

Jeg har kun købt 5 nye bodyer og jeg er 38+5. Så det er en glæde at gå ud og købe

Anmeld

26. maj 2011

kamtok

TheLittleOne skriver:

Jeg har søgt efter lidt erfaring med flexi-bath på netttet og der er lidt forskellige meninger mht. om der er plads til en "badestol" (Hedder det, det??)

Hvad er jeres erfaringer ?

Det er det sidste vi mangler, og ville gerne ud og købe det idag

x Louise

Har ingen problemer haft med at have en badestol i vores Flexi-bath. Det er først indenfor de sidste 1½ måned at han er begyndt at få brusebade eller sidde selv i flexi'en uden badestol (og han er lige over 7 mndr.) - Vi købte bare sådan en billig hvid en fra Babysam.

Anmeld

26. maj 2011

hekran

TheLittleOne skriver:

Tak for svar

Jamen vi venter en lille pige, men syntes ikk det er pænt i lyserød og hvis den næste bliver en dreng ville jeg ikke putte ham i lilla... Manden var mest til grøn eller blå og jeg syntes faktisk det blå er pænest.. ville godt kunne putte min lille pige i blå, men ikke min dreng i lyserød! Hvorfor er man så "skeptiske" med farver til børn.. hmm

Så er jeg hjemme igen. Det blev til den gennemsigtige model med lyseblå kanter Hvad med dig?

Anmeld

26. maj 2011

TheLittleOne

Marita skriver:

Så er jeg hjemme igen. Det blev til den gennemsigtige model med lyseblå kanter Hvad med dig?

Heh.. Jeg er også lige kommet ind af døren

Jeg købte det blå, tror manden bliver glad

Anmeld

26. maj 2011

signe.

TheLittleOne skriver:

Jeg har søgt efter lidt erfaring med flexi-bath på netttet og der er lidt forskellige meninger mht. om der er plads til en "badestol" (Hedder det, det??)

Hvad er jeres erfaringer ?

Det er det sidste vi mangler, og ville gerne ud og købe det idag

x Louise

jeg har købt en badestol i Bilka, og den passer fint i vores flexi

Anmeld

26. maj 2011

TheLittleOne

signe. skriver:

jeg har købt en badestol i Bilka, og den passer fint i vores flexi

Super for nu er badekaret købt

Anmeld

26. maj 2011

TheLittleOne

Marita skriver:

Ej vi er i samme terminsgruppe Hvordan går det med din graviditet ?

Anmeld

26. maj 2011

Maise

der kan sagtens være en badestol i. vi har et mørke rødt flexi bath.

Anmeld

26. maj 2011

hekran

TheLittleOne skriver:

Ej vi er i samme terminsgruppe Hvordan går det med din graviditet ?

Det går alt for godt! Men jeg er ved at være så utålmodig. Tidsrammen på 4 uger, hvor man kan gå i fødsel, er ved at være alt for stor i mit lille hoved. Jeg håber på slim og blod hver gang jeg går på toilet  Går lidt ud fra, at du har det på samme måde. 

Det er vores tredje barn, så vi har nok at se til, men hvor jeg dog bare glæder mig til at se prinsesse Helena! Vi har i forvejen drenge på snart 2 og 3,5 år

Hvordan går det med dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.