Badestol i Flexi-bath ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.914 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

TheLittleOne

Jeg har søgt efter lidt erfaring med flexi-bath på netttet og der er lidt forskellige meninger mht. om der er plads til en "badestol" (Hedder det, det??)

Hvad er jeres erfaringer ?

Det er det sidste vi mangler, og ville gerne ud og købe det idag

x Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

hekran

Uh, mener bestemt at have læst en tråd her for ca en måneds tid siden, hvor der var en der skrev, at de billige 'badesæder' fra Bilka eller Føtex (eller hvor hulen det nu var!) kunne være deri. Kan desværre ikke lige huske hvor det var henne.

Jeg skal også ud og have et styks Flexi-bath i dag. Er 38+1 Hvilken farve har I? Jeg kan ikke finde ud af, hvilken farve vi skal vælge, da vi har både pige og dreng, der kommer til at bruge det samtidig. Synes de hvide er lidt øv og at den røde med blå kant er lidt for øv igen. Grøn måske? Ville ønske de lavede en i orange/gul!

Held og lykke med jagten! 

Anmeld

26. maj 2011

TheLittleOne

Marita skriver:

Uh, mener bestemt at have læst en tråd her for ca en måneds tid siden, hvor der var en der skrev, at de billige 'badesæder' fra Bilka eller Føtex (eller hvor hulen det nu var!) kunne være deri. Kan desværre ikke lige huske hvor det var henne.

Jeg skal også ud og have et styks Flexi-bath i dag. Er 38+1 Hvilken farve har I? Jeg kan ikke finde ud af, hvilken farve vi skal vælge, da vi har både pige og dreng, der kommer til at bruge det samtidig. Synes de hvide er lidt øv og at den røde med blå kant er lidt for øv igen. Grøn måske? Ville ønske de lavede en i orange/gul!

Held og lykke med jagten! 

Tak for svar

Jamen vi venter en lille pige, men syntes ikk det er pænt i lyserød og hvis den næste bliver en dreng ville jeg ikke putte ham i lilla... Manden var mest til grøn eller blå og jeg syntes faktisk det blå er pænest.. ville godt kunne putte min lille pige i blå, men ikke min dreng i lyserød! Hvorfor er man så "skeptiske" med farver til børn.. hmm

Anmeld

26. maj 2011

Maja_4000

Der kan sagtens være en stol !

Anmeld

26. maj 2011

TheLittleOne

Maja_4000 skriver:

Der kan sagtens være en stol !

Super. Jeg gider nemlig ikke at slæbe den med vi har!

Anmeld

26. maj 2011

Maja_4000

TheLittleOne skriver:

Super. Jeg gider nemlig ikke at slæbe den med vi har!

Vores datter er 5½ måned , og vi bruger stadig stolen .. Hun synes det er vildt sjovt , at hun nu kan nå enden af badekarret med fødderne .. Det betyder vand overalt :b

Anmeld

26. maj 2011

CeViss

Ja der kan sagtens være en stol i

Anmeld

26. maj 2011

TheLittleOne

CeViss skriver:

Ja der kan sagtens være en stol i

Tak for svar

Anmeld

26. maj 2011

Sabsy

TheLittleOne skriver:

Tak for svar

Nu er det badekar så praktisk (har selv haft det), så tage det under armen og tag ud og prøv en stol i det

Anmeld

26. maj 2011

TheLittleOne

Bubbes skriver:

Nu er det badekar så praktisk (har selv haft det), så tage det under armen og tag ud og prøv en stol i det

Det er badekaret jeg skal ud og købe ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.