aklejel skriver:
Min søn på 6 måneder har haft 39,7 i feber siden i går. Og da jeg ringede til lægehuset i Allingåbro ville de ikke ta imod os, godt nok har vi ikke læge der mere. Men de skal ta imod akkutte patienter.
Og det værste er at da vi så snakker med lægen i Grenå får vi af vide at vi skal på Skejby sygehus, for der er en risiko for at hans tarme har sat sig fast i sig selv.
Og nu kommer pointen, synes i at jeg skal gå til pressen med det nummer Allingåbro lægehus lavede ?
Hold da op gå til pressen med hvad altså??????
jeg kan sagtens forstå du er frustreret over at dit barn er sygt men så kør det på skadestuen eller til lægevagten. Alle på nær din egen læge, lægevagten og skadestuen må gerne blankt afvise at se jer og hos lægevagten sidder der personale til at sorterer i opkaldende så ALLE ikke bare tager afsted..
Men hvis du virkelig er så bekymret må du jo køre på skadestuen med dit barn, de må i hvert fald ikke afvise jer omend jeg ikke forstår at et barn med 39,7 skal tilses af en skadestue læge.
hvis du læser på nettet står der at børn med høj feber i mere end 3 døgn i træk skal tilses af en læge indtil da kan du bare sørge for at lindre og at barnet drikker rigeligt med væske.
Anmeld