PH vinderen/vinderne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

TineA

Karoline skriver:

Føler mig lidt dum, fordi jeg troede, at man kunne vinde en kogle-lampe eller noget andet fedt Poul Henningsen-lir. Ser tydeligvis for lidt fjernsyn...

Ahahhaahaha nej nej, her er ingen PH lamper, bare en masse ligegyldig reality tv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

TineA

Jakob'sMor skriver:

Ved ikke af person, men håber at Nicklas og Mette vinder og deler 50/50, men der ved vi jo snart om de gør

Øv hvor dumt Nichlas røg.. Skide være med hende den lille sure mokke bare så ærgeligt at Nichlas og Jacob ikke kunne vinde det hele

Anmeld

25. maj 2011

TineA

lauras*mor* skriver:

Jeg har skrevet Nick og Tina... men efter det sidste brev her så kunne det også godt være Daghan ssom byttede Christina ud med Mette.. Men så skulle Mette tage det hele... Jeg har aldrig kunne lide Daghan..

Ej hvorfor ikke? Han er da utrolig sympatisk, følsom, diskret, nede på jorden og empatisk! (Ironi er muligvis anvendt)!!

Anmeld

25. maj 2011

MissGeoh

W.. skriver:

Altså sådan helt firkantet - har Nick så ikke været med fra dag 1 uden at ryge ud? Så er han vel, i princippet, mest værdig!! Men Nichlas er da bare såååå meget sødere!! men jeg håber Christina vælger ham! Tina gør i hvert fald ikke.. Så er hun dum

Tjaa, han har jo et eller andet sted bare kørt under daghans vinger.

Jeg synes stadig om han har været ude eller ej at Nicklas er mest værdig.. Ellers Jacob..

Anmeld

25. maj 2011

TineA

Lunae skriver:

Jeg holder faktisk med darhan nu.. Kan bedre og bedre lide ham. Jeg bryder mig tilgengæld ikke om Mette, men hvis Nichlas havde stået med en anden, så måtte han gerne vinde - han er sååå sød!

Uh ja jeg håber så ikke at Daghan vinder.. Nick har fortjent det langt mere end ham men hvor bliver det bare SPÆNDENDE i morgen

Anmeld

25. maj 2011

Sommerfugl86

Lunae skriver:

Jeg holder faktisk med darhan nu.. Kan bedre og bedre lide ham. Jeg bryder mig tilgengæld ikke om Mette, men hvis Nichlas havde stået med en anden, så måtte han gerne vinde - han er sååå sød!

HELT enig

Men Daghan er nu godt nok også hot

Anmeld

25. maj 2011

ekzunz

Så længe Mette bare ikke vinder noget som helst, så er jeg glad.

Hende kan jeg bare overhovedet ikke snuppe!!!!

Anmeld

25. maj 2011

TineA

MissGeoh skriver:

Tjaa, han har jo et eller andet sted bare kørt under daghans vinger.

Jeg synes stadig om han har været ude eller ej at Nicklas er mest værdig.. Ellers Jacob..

Ja Nick er bare en dejlig drengerøv "Det er total drengerøv det der!" haha?!! Det bliver sgu spændende i morgen !!

Anmeld

25. maj 2011

TineA

Znuzke skriver:

Så længe Mette bare ikke vinder noget som helst, så er jeg glad.

Hende kan jeg bare overhovedet ikke snuppe!!!!

Hun vil bare gerne høres hun minder mig om en tidligere veninde jeg havde.. Hun var/ er præcis som Mette (det vi nu ser af hende) og ja.. Jeg kan ikke andet end at grine lidt af hende.. Tror nu ikke hun er så slem irl - det er jo trods alt fjernsyn - redigeret og klippet og så er deltagerne under konstant pres.. Nå, det var et sidespring - vi fleste er med på Nicklas skal vinde !!

Anmeld

25. maj 2011

TineA

Jessicasmor24 skriver:

HELT enig

Men Daghan er nu godt nok også hot

Nok mere selvfed end hot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.