Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
W.. skriver:Hvem vinder PH i morgen ?
SHIIIIT det er altså spændende nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg har skrevet Nick og Tina... men efter det sidste brev her så kunne det også godt være Daghan ssom byttede Christina ud med Mette.. Men så skulle Mette tage det hele... Jeg har aldrig kunne lide Daghan..
Føler mig lidt dum, fordi jeg troede, at man kunne vinde en kogle-lampe eller noget andet fedt Poul Henningsen-lir. Ser tydeligvis for lidt fjernsyn...
Jeg har kun svaret Nicklas, da jeg håber en af pigerne vælger ham, og han så tager det hele selv.. Han er den mest værdige til at vinde..
ÅÅhhhhh gud.... Nicklas.... han er sgu for CUTE!!!
Nu er jeg jo nok lidt for gammel til ham, og desuden har jeg også den skønneste mand.... meeeeeen han er altså såååå sød!!!! Ville ønske han vandt hele molevitten!!!!!!
misslea skriver: ÅÅhhhhh gud.... Nicklas.... han er sgu for CUTE!!! Nu er jeg jo nok lidt for gammel til ham, og desuden har jeg også den skønneste mand.... meeeeeen han er altså såååå sød!!!! Ville ønske han vandt hele molevitten!!!!!!
MissGeoh skriver: Jeg har kun svaret Nicklas, da jeg håber en af pigerne vælger ham, og han så tager det hele selv.. Han er den mest værdige til at vinde..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128