2. lægeundersøgelse - SKAL det være i uge 25?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

signe.

jeg skal i morgen hvor jeg er 25+5... det er "vigtigt" jeg skal i denne uge, da jeg er negativ i blodtype, og de derfor skal tjekke lillebrors blodtype, for at se om jeg skal stikkes imod at danne antistoffer imod ham..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Ved godt din tråd er lidt "gammel"... 2. lægebesøg jeg var til i sidste uge, der var jeg 25+3 og fik ikke noget at vide om at det var for sent eller noget.. 

Jeg var til 2. undersøgelse d. 9. juni Og hun sagde at det intet betød - som Signe skriver betyder det kun noget hvis man er rhesus negativ så man kan få sin anti-D sprøjte til tiden.

Anmeld

14. juni 2011

Ka+Ma=Be

signe. skriver:

jeg skal i morgen hvor jeg er 25+5... det er "vigtigt" jeg skal i denne uge, da jeg er negativ i blodtype, og de derfor skal tjekke lillebrors blodtype, for at se om jeg skal stikkes imod at danne antistoffer imod ham..

Ja jeg kunne forstå at det betyder noget for dem som er rhesus negative Men for rhesus positiv betyder det ingenting.

Men tak for svaret under alle omstændigheder

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Jeg var til 2. undersøgelse d. 9. juni Og hun sagde at det intet betød - som Signe skriver betyder det kun noget hvis man er rhesus negativ så man kan få sin anti-D sprøjte til tiden.

Okey, det anede jeg så ikke... 

Anmeld

14. juni 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Okey, det anede jeg så ikke... 

Det gjorde jeg heller ikke før Men jeg er heldigvis rhesus positiv så ingen skade sket

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Det gjorde jeg heller ikke før Men jeg er heldigvis rhesus positiv så ingen skade sket

Er jeg også... 

Anmeld

14. juni 2011

signe.

Katte87 skriver:

Anmeld

14. juni 2011

signe.

Katte87 skriver:

Ja jeg kunne forstå at det betyder noget for dem som er rhesus negative Men for rhesus positiv betyder det ingenting.

Men tak for svaret under alle omstændigheder

velbekomme da og super at det ikke havde betyning for dig, så at det var ment at du var kommet "for sent" til læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.