Nem, hurtig og sund men HJEMMELAVET:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2008

A.

Miamaja skriver:

Leder altid efter nye sunde, absolut laekre nemme og hurtige opskrifter, saa Hvis I der ude har en nem, hurtig og sund men hjemmelavet opskrift (og gerne lidt selvopfundet) saa skriv den her og gerne med billede

Ps. sund betyder ikke at den ikke maa have fedt i . lidt fedt er jo sundt for born

Her er min egen ynglings opskrift paa Broccoli souffle' Som jeg sommetider serverer til aftensmad med friskt brod til.

I en skaal piskes 3 aag med 2 kopper malk, 1 kop creme fraice (kan undlades), salt og peber og 1/2 kop parmassan ost.

Kom broccoli (kogt i et minut) i brandfast fad, haeld massen over og i ovn i ca 40 min ved 200 -250 grader

så er jeg i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2008

eliasogmor

Miamaja skriver:

Leder altid efter nye sunde, absolut laekre nemme og hurtige opskrifter, saa Hvis I der ude har en nem, hurtig og sund men hjemmelavet opskrift (og gerne lidt selvopfundet) saa skriv den her og gerne med billede

Ps. sund betyder ikke at den ikke maa have fedt i . lidt fedt er jo sundt for born

Her er min egen ynglings opskrift paa Broccoli souffle' Som jeg sommetider serverer til aftensmad med friskt brod til.

I en skaal piskes 3 aag med 2 kopper malk, 1 kop creme fraice (kan undlades), salt og peber og 1/2 kop parmassan ost.

Kom broccoli (kogt i et minut) i brandfast fad, haeld massen over og i ovn i ca 40 min ved 200 -250 grader

det skal vi have i morgen......

Anmeld

18. november 2008

miver

Ser lækker ud den må afprøves

Anmeld

20. november 2008

eliasogmor

mums glæder mig til aftensmad tid.....

Anmeld

20. november 2008

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Der bliver vist solgt mange brocollier rundt omkring i dag... -Lyder skønt og skal prøves.

-Faktisk laver jeg ofte det samme blot med majs i stedet for brocolli, min søn på halvandet elsker det !

Super tråd !

Anmeld

20. november 2008

eliasogmor

SKAL DET VÆRE MEGET TYNDT NÅR DET KOMMER I OVNEN...

Anmeld

20. november 2008

A.

20. november 2008

eliasogmor

Miamaja skriver:

Tak,det maa jeg prove til guldklumpen.. ikke til min mand og jeg som ikke har alt for godt af flode men saa kan man vel altid bruge maelk istedet. det plejer jeg altid at gore.

jeg kan godt lide miamajas brocolli ret......

Anmeld

20. november 2008

A.

eliasogmor skriver:

jeg kan godt lide miamajas brocolli ret......

Det ser lækkert ud

Anmeld

20. november 2008

Fam. Madsen

Miamaja skriver:

hej

jeg vil lige høre om det er nødvendig at koge broccolien, min mand kan ikke lide kogt broccoli

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.