Ultimativ kjole krise - HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

eElak

Laver lige et fællessvar, så håber jeg at dem som har skrevet ser det.. 

:-)

Skrædderen tror jeg bliver dyrere end at skulle ud og have fat i en kjole til 200 kroner... Så der rækker pengene heller ikke. 

Jeg må lige se om jeg kan nå i H&M og Vila.. Synes bare at H&M's tykketøj var så.... kedeligt og teltagtigt, men måske kan mama afd. hjælpe.. Kan så også tage Zizzi på vejen. ;-)
Så har knægten bare at opføre sig pænt den dag ;-)

En veninde viste mig lige Ebay verdenen (UK delen), og der er pæne kjoler til 150 kroner!! :-O
Så har kig på nogle stykker derinde, og så må jeg købe en der, hvis jeg ikke finder den i DK. :-)

MANGE MANGE MANGE tak for jeres hjælp og gode ideer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Ploffer

KaLee skriver:

HVor er du fiiin :-)

Desværre duer min krop ikke til halterneck - ville ønske at attributterne sad i den rette højde, men ak nej..

og har heller ikke råd til en ny BH til formålet..

Men mange mange mange mange tak for tilbuddet!!!!  

Det er bare helt i orden 

Synes ihvertfald bare du skulle have tilbuddet 

Anmeld

26. maj 2011

ekzunz

Ellers må du låne min kjole som jeg har købt til konfirmationen. Det er en Noa Noa i strl XXL Den er godt nok ikke lilla, men superfin alligevel. Den går ind under barmen og så er der masser af plads til maven....

Anmeld

26. maj 2011

Lou87

mamalicious skriver:

Følger liiiige med.

Skal også til bryllup, og er str. 46

Nu du er igang med og købe hos mig, så faldte jeg li over dette..
Jeg har en galla kjole i 44 (todelt.. men ses ikk..) Toppen er med snore, så den kan spændes godt ud og ind... den er mørk lilla og med lyselilla sten på toppen...
Men den kostede 1600 kr for ny, så vil gerne som minimum ha halvdelen for den da den kun er brugt en gang...
Men ja var blot for at sige det men ved ikk hva prisleje du søgte i.

Anmeld

27. maj 2011

eElak

Znuzke skriver:

Ellers må du låne min kjole som jeg har købt til konfirmationen. Det er en Noa Noa i strl XXL Den er godt nok ikke lilla, men superfin alligevel. Den går ind under barmen og så er der masser af plads til maven....

Uuuh - det lyder som et godt tilbud..

har du mulighed for lige at beskrive den og sætte et billede ind? :-)

Anmeld

27. maj 2011

Albatrossen

KaLee skriver:

*LOL* glemte da lige nogle detaljer.. 

Jeg bor i KBH, er 174 høj... og det ville være SUPER hvis det var lilla (helst mørk).  

Altså har du nogle billeder af dig selv evt. med mål ?? har en galla kjole hængende i skabet i lilla som er alt for stor til mig.... det kunne jo være det var noget for dig hvis du kan være i den

Anmeld

27. maj 2011

eElak

sælen skriver:

Altså har du nogle billeder af dig selv evt. med mål ?? har en galla kjole hængende i skabet i lilla som er alt for stor til mig.... det kunne jo være det var noget for dig hvis du kan være i den

jeg skriver lige privat :-)

Anmeld

27. maj 2011

ekzunz

KaLee skriver:

Uuuh - det lyder som et godt tilbud..

har du mulighed for lige at beskrive den og sætte et billede ind? :-)

Det er denne her - dog uden det sorte bælte. Jeg har så købt en råhvid/cremefarvet kort strikcardigan (sådan noget bolero-agtigt noget:-) så jeg er lidt mere tildækket i kirken - og så man ikke kan se mine fede overarme...

Anmeld

27. maj 2011

eElak

Znuzke skriver:

Det er denne her - dog uden det sorte bælte. Jeg har så købt en råhvid/cremefarvet kort strikcardigan (sådan noget bolero-agtigt noget:-) så jeg er lidt mere tildækket i kirken - og så man ikke kan se mine fede overarme...

Den er fin, men kan slet ikke se mig selv i den...

Men mange tak for tilbuddet..

Jeg har en kjoleprøvning hos Kay i weekenden, og muligvis også hos Sælen (venter lige på svar).

Jeg har også lige kapret en veninde til shopping i weekenden..

hvis ikke jeg finder noget i løbet af weekenden, tager jeg chancen og bestiller fra Ebay

Men jeg har været glad for alle input i tråden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.